@Pres , Toruk
Veteriner ile görüştüm hepsi kısırlaştırma yandaşı.Eğer kısırlaştırılmassa hem apartman hem çevrem çok rahatsız olacak.
Sibirya Kurdu {Resim eklendi}
· 59 Yanıt · 7.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
@Pres , Toruk
Veteriner ile görüştüm hepsi kısırlaştırma yandaşı.Eğer kısırlaştırılmassa hem apartman hem çevrem çok rahatsız olacak.
ayrıca hantallaşır acayip şişmanlaşır 😜
Vee son araştırmalarım sonucu birtane erkek sibirya kurdu buldum ^^
Aynı yavrulardan birtanesi erkekmiş onu alacağım sanırım,artık dişi derdinden de kurtuldum bir engel yok gibi gözüküyor.
Aynı yavrulardan birtanesi erkekmiş onu alacağım sanırım,artık dişi derdinden de kurtuldum bir engel yok gibi gözüküyor.
T
TorukMacto
⭐ 17y
Vee son araştırmalarım sonucu birtane erkek sibirya kurdu buldum ^^
Aynı yavrulardan birtanesi erkekmiş onu alacağım sanırım,artık dişi derdinden de kurtuldum bir engel yok gibi gözüküyor.
Al ama sana tek söyleyeceğim şey kısırlaştırma. Dini Açıdan çok günah birde çok tehlikeli veterinet 1cm hata yapsa hayvan ölebilir. Bizim komşu kısırlaştırdı az kalsın köpek ölecekti. Dini Açıdan nerden günah olacak diyosun tüm canlılar cinsel ilişkiye girer ve sen bunu engellemiş oluyorsun. Böylelikle Köpeğin hırçın olabilir nasıl hırçın olcak dersen senin köpeğin kısırlaştırılmış diyelim başka bir köpeğin yavrularını görür ve hırçınlaşır. Tüm canlıların duyguları vardır.
Spoiler

Sağdakini ben soldakini arkadaşım aldı ^^
NoMoreLove
⭐ 18y
Arkadaşlar yarın bir arkadaşımdan sibirya kurdu alacağım , kurt dişi olduğu için kısırlaştırmayı düşünüyorum (henüz 4 aylık) Aşıları felan ne kadara maal olur ve ben küçük bahçeli bir apartmanda yaşıyorum köpeği bakacağım yer çok büyük değil geceleri ağlar yada ulur mu yani ses çıkartırmı apartmandakileri rahatsız etmemesi için neler yapmam lazım biraz yardımcı olabilirmisiniz?
Kusura bakmayın çok heyecanlıyımda pray:
Edit : Aldım ^^Spoiler
Çok güzel ama bunların gri/beyaz tonlarında olanları daha bir asil duruyor bence. ^^
bro kurdun çok güzel maşallah nazar değmesin ^^
havalar sıcaklayınca yıkandır onu 😊
havalar sıcaklayınca yıkandır onu 😊
benim yazlığımda gri olanı var çok daha güzel ve çekici 😈 😜
@NML
Bro bana bu köpekler bedavaya geldi senin dediğin safkan (husky) onunda yavrusu 600 TL civarında felan ^^
@Brown
Teşekkür ederim ❤️
@Tarkan
Msn 'de yazdığının aynısını iletiyorum , Hıh 😈
Bro bana bu köpekler bedavaya geldi senin dediğin safkan (husky) onunda yavrusu 600 TL civarında felan ^^
@Brown
Teşekkür ederim ❤️
@Tarkan
Msn 'de yazdığının aynısını iletiyorum , Hıh 😈
Bro kurtlarda bit var galba kaşınıolar 😆
PS:Tebrikler Bizim arkadaşda beyaz sibirya kurdu var süper bişey 😊
PS:Tebrikler Bizim arkadaşda beyaz sibirya kurdu var süper bişey 😊
Ahah 😁
Dha yıkayamadım akşam oldu eve geldim felan yarın bi temizlik çekeceğim.
Yuvasıda tam istediğim gibi olmadı zaten yarın peder ile birlikte muhteşem bir iş çıkartacağız ❤️
Dha yıkayamadım akşam oldu eve geldim felan yarın bi temizlik çekeceğim.
Yuvasıda tam istediğim gibi olmadı zaten yarın peder ile birlikte muhteşem bir iş çıkartacağız ❤️
bende bu yaz alacagım allah nasip ederse pray: pray: pray: pray: pray: pray:
Ahah 😁
Dha yıkayamadım akşam oldu eve geldim felan yarın bi temizlik çekeceğim.
Yuvasıda tam istediğim gibi olmadı zaten yarın peder ile birlikte muhteşem bir iş çıkartacağız ❤️
Seviyorum böle yavru köpekleri.Büyüyüncede onlar bizi sevio bi kere fena sevdi izim var xD
Seviyorum böle yavru köpekleri.Büyüyüncede onlar bizi sevio bi kere fena sevdi izim var xD
hehe 😆
Ps: Benim Ne Zaman Bi Köpeğim Olucak Yöneticiyi Vurup Kurtulucam Bi Gün 😈
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
Beslenebilecek en iyi evcil hayvan köpektir bence.Tabi bakımıda biraz uğraştırıcı oluyor en başlarda.Şahsen bakımıyla ilgilenemedim bahçeyi mahfetti 😜 Okuldan geldiğimdede üstümü mahfederdi ama severdim keratayı. 🎅
Spoiler
Köpeği amcamlar getirdiler bakamayıncada götürdüler geri çok sinirlendim ama yapacak bişey yok sin: :!!&%&!
Bitiyorum bunların gözlerine.Hayırlı olsun hemşerim 😆
Bitiyorum bunların gözlerine.Hayırlı olsun hemşerim 😆
Sakaryalımısın? 😱
T
TorukMacto
⭐ 17y
Maşallah Çok Tatlı.
Daha Büyük değil büyüsün çok farklı bişey olacak.Kulaklar Falan Dimik Olcak..
Aşılarının Tanesi 25-30 tl. 6 tane aşısı var her yıl yaptırıyosun. NOT= 1 ay içinde 6 aşıyı yapıyo 4 gün 4 gün 1 hafta 1hafta falan günler söylüyo.
Bu arada adı ney ?
Daha Büyük değil büyüsün çok farklı bişey olacak.Kulaklar Falan Dimik Olcak..
Aşılarının Tanesi 25-30 tl. 6 tane aşısı var her yıl yaptırıyosun. NOT= 1 ay içinde 6 aşıyı yapıyo 4 gün 4 gün 1 hafta 1hafta falan günler söylüyo.
Bu arada adı ney ?
Hastayım bunlara ya, ama yazık ediyoruz bu hayvanlara o yüzden sibirya kurtlarına bakılmasına karşıyım :!!&%&!
T
TorukMacto
⭐ 17y
Hastayım bunlara ya, ama yazık ediyoruz bu hayvanlara o yüzden sibirya kurtlarına bakılmasına karşıyım :!!&%&!
Hayvan Seven çok ama haklısın sende. Bakalım hayırlısı.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap