Icerige atla
Extraloob

Shoo_tr İmza Müzesi (Ultra Acemi :D)

· 37 Replies · 3.4K views · Page 2 / 2
Replies
L
Leader ⭐ 19y
#21
upload edebilirmisn benim için senin için kaliteli gelmeyebilir ama belki bana göre güzeldir :D


2.3gb nereye upload ediyim...
S
shoo_tr OP ⭐ 18y
#22
@_TheFireBender_ kusura bakma ben cahilim cool ne demeK(yani hangi anlamda kullandın benim kafamda bi anlam var ama tam emin değilim :)) (not:yanlış anlamayın :))
L
Leader ⭐ 19y
#23
cool --

Fonetik Alfabe ile Okunusu 😄
{ku:l}

serin, soğuk, soğukkanlı, klas, harika, küstah, abartısız, tamı tamına, uygun
serinlik, serin yer, soğukkanlılık
serinletmek, soğutmak, serinlemek, yatışmak
S
shoo_tr OP ⭐ 18y
#24
anlamı tahmin edebiliyorum 😄
L
Leader ⭐ 19y
#25
Bende Tahmin Ettigini Tahmin Ediyordum 😄
J
jumper ⭐ 19y
#26
-imzalarda renderi(kullanacagın karakter oluyo) imzadan tasırma
-render boyutuyla ara plan boyutunu iyi ayarla mesela suanki imzanda araba okadar cok yer kaplamıyo arka planı biraz daha ensiz yapsaydın fazla bos yer kalmazdı
-shadow(golge) ve storake(kenarlık) bunlara iyi bak imzaya cok gusel seyler katıyo
-filtre lere bi goz at hepsinin nasıl efectler verdigine bak işine yarıyacaklar

simdilik bukadar aklıma gelirse yazarım

ilke gore gusel imzalar benim ilkime gore muhtesem hatta
S
shoo_tr OP ⭐ 18y
#27
render'i imzadan taşırınca daha hoş durmuyormu ?
Filtrelere ne zaman imza yapsam bakarım 😊

bu arada kenarlıklar hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz?
S
shoo_tr OP ⭐ 18y
#28
Buda YaKaMoZ'a yaptığım imza çalışmam:

- Resim Silinmiş.

Yorumlar lütfen 😊
S
shoo_tr OP ⭐ 18y
#29
buda en son yaptığım imza sizce ps user olabilirmiyim 😄

- Resim Silinmiş.

hemen hemen herşeyi öğrendim tek yaratıcılık eksik 😄
S
shoo_tr OP ⭐ 18y
#30
hızımı alamadım bitane daha yaptım artık render aramıyorum kendi renderimi kendim yapıyorum 😄

- Resim Silinmiş.
S
shoo_tr OP ⭐ 18y
#31
bitane daha yaptım sizce bu nasıl olmuş 😊

- Resim Silinmiş.
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#32
fontları biraz daha düzgün kullanıp renk uyumuna dikkat edersen daha hoş durabilir

hep png topiğinden toparlanmış biraz daha hayal gücü kullanıp hepsini kndin yaratabilirsin 😉


buda en son yaptığım imza sizce ps user olabilirmiyim 😄

- Resim Silinmiş.

hemen hemen herşeyi öğrendim tek yaratıcılık eksik :D



henüz erken ☕
S
shoo_tr OP ⭐ 18y
#33
hepsi png topiğinden toplanmadı son 4 tamamen kendi yapımım
E
emreyurur ⭐ 18y
#34
güzel diyemem çalışmalarına ama paint len yaptıysan ÇOK güzel olmuş ps kullan daha gzel şeyler yapa bilirsiz
Not: güzel değil dedim ama bu zavk meselesi


Paint dediği bir resim düzenleme aracı 😄 MS Paintle Karıştırmıyalım 😄 Paint.NET photoshopun benzeri bir resim düzenleme aracıdır...


------------------------------------------------------------------------
Yorumuma geçersek Kendininde Belirttiği gibi resimlerde yazdığın yazılar baya amatörce olmuş bildiğin fotnu seçip yazmışsın biraz daha çalışman gerekli kolay gelsin...
P
Pro ⭐ 18y
#35
Arkadaşım halen ugraşıo musun bu konuda bana imza yapar mısın?
T
TorQ ⭐ 17y
#36
Yeni başlayan biri için güzel bence 😗 😈 Çalışmalarına bu başlık altında devam et 🤤
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#37
PS adına orta seviye bişiy olmuş Hiç Fena deil ;))

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: