Icerige atla
Extraloob

Sevgiliniz Yanınızda Pırtlasa Ne Yaparsınız?

· 49 Replies · 4.4K views · Page 2 / 3
Replies
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#21
sadece 1 şık işaretleyebiliyoruz bari ben yazayım..


Karnınmı bozuk sevgilim derim
Sonra öksürmeye başlarım 😁
Bende pırtlarım
Benimkini Duymamazlıktan gelirim
En sonunda da kaçarım 😁

güzel düsünce 😁
S
#22
😁 😁 😁
Kaşım Gözüm Döndü ne yapdın Aşkııım derim 😄
A
addIcFb ⭐ 19y
#23
şu anketi biri silsin ya baktıkca ölüyom valla 😁
M
mel1h___ ⭐ 19y
#24
sevgilime lakap takarım Gazman sevgilim derimm.sonra bnde bi ossururum pfff cafede adam kalmaz 😈 😈 😈 😁
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#25
sevgilime lakap takarım Gazman sevgilim derimm.sonra bnde bi ossururum pfff cafede adam kalmaz 😈 😈 😈 😁

zuhahahah gülmekten karnım agrıdı hacım ölcem ya 😁
D
DarkGirl ⭐ 18y
#26
Hahaha böyle şeyler hep extradan mı çıkacak ya. 🎅
D
Dejavu_07 ⭐ 19y
#27
deha fethi şıçaydın derim 🎅
A
addIcFb ⭐ 19y
#28
deha fethi şıçaydın derim 🎅

zuahahahha 😆
U
Uykucu ⭐ 19y
#29
Duymamazlıktan gelirim
B
#30
Akşam ne yediğini sorarım
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#31
Akşam ne yediğini sorarım

puhahahha komedi ya harika yorumlar 🎅
A
Audrey ⭐ 19y
#32
bende pırtlarım eheuheuheuheuh 😁 😁 😁

iğr,saçma,aşırı gereksiz bi topic(ankt)

tebrik ederim bundann dolayı
M
murteza ⭐ 19y
#33
şimdiye kadar başıma heç böle bişi gelmedi 😆

gelsende tam o sırada öksürürüm herhalde.
A
addIcFb ⭐ 19y
#34
harbiden yorumları okudukca ölüm ya euhahaha 😈
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#35
harbiden yorumları okudukca ölüm ya euhahaha 😈

aynen 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#36
Ben de bi top atışı yaparım 😄
[F New]Solo Gitarist
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#37
alemsin hacım 😁 😈
B
BøBa ⭐ 19y
#38
yalniz karninmi bozuk die bi lafmi war ya xD 😈

Yarasın aşkıma derim 😈 😈 hem bu doğal bişe 😁 😜
M
Marinero ⭐ 19y
#39
karnınmı bozuk sevgilim derim
C
cemix22 ⭐ 18y
#40
Ne kadar saçma anketler koyuyonuz be kardeşim işiniz gücünüz makara

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: