sadece 1 şık işaretleyebiliyoruz bari ben yazayım..
Karnınmı bozuk sevgilim derim
Sonra öksürmeye başlarım 😁
Bende pırtlarım
Benimkini Duymamazlıktan gelirim
En sonunda da kaçarım 😁
güzel düsünce 😁
sadece 1 şık işaretleyebiliyoruz bari ben yazayım..
Karnınmı bozuk sevgilim derim
Sonra öksürmeye başlarım 😁
Bende pırtlarım
Benimkini Duymamazlıktan gelirim
En sonunda da kaçarım 😁
sevgilime lakap takarım Gazman sevgilim derimm.sonra bnde bi ossururum pfff cafede adam kalmaz 😈 😈 😈 😁
deha fethi şıçaydın derim 🎅
Akşam ne yediğini sorarım
harbiden yorumları okudukca ölüm ya euhahaha 😈
Log in to write a reply.
Log In