22:04 sizce kaçdkya açılır...
Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru
· 686 Yanıt · 39K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 23 / 35
Yanıtlar
O
oguzhan432
⭐ 18y
bence sabaha açılır ve plus egend oyuna sokulucak
22:04 sizce kaçdkya açılır...
Bence 22:30'dan önce açılmaz.
kardeslerım bende sro yuklenmıoo legend 4 flan bısı sacmalıo sızce neden
Oley Check olduğunada şükür
ben en fazla 11:00 kadar beklerım ozamana kadarda acılır galıba
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Joymax şirketinin olduğu yerde bugun salı gözüküor heraLde ^^
Pc ne at ordan çalışırtır büyük ihtimalle setup daha kolay gelir 😉
24-48 saat abartılı atıllmıştır.okadar uzamıcak ...
İyi haber, veya sorunu olan bir geri olması gerekir, her sunucu için, kullanıcılar telafi etmek için özel bir etkinlik elde olabilir. Kızgın olmak için, lütfen sabırlı olun ve bırakın en az 24-48 saat anlamsız sorunları çözmek için. rol back :((((
ins geri alma diye bisi olmaz emegimize yazik o kdar kasdim partiden partiye kosdum az maz degil 5 ex 😄
edit .. by BlackMarshall
İnsan gibi davran burada kimse sana cevap yazma zorunlulugunda değil.Bu sana son uyarım. ❗ ulan ellı kısısınız bı delıkanlınızz cvp verın soruma ... sadece bı arkadas cvp vermıss ..
Ne Diyosun sen Kardeş?
roolback olmaz bence merak etmeyin yalnız açılmayacak gibi
Rollback olmasında 1 hafta bile beklerim 😄
D
DangerWalker
⭐ 19y
lanet olsun yaa char rocta keşke başka bi uniqte olsaydı nese serverlar açılınca bi şansımızı deneriz shaitanda 🤤
Arkadaşlar neyinden bahsedıyorsunuz 24-48 saat bu sro
Sjsro değil
Ecsro değil
Karıştırmayın 24 -48 saatten rev6 a mı ınanıcaksınız ^^
bi ara hatırlarsanız herkeze banned yazmıstılar..
Sjsro değil
Ecsro değil
Karıştırmayın 24 -48 saatten rev6 a mı ınanıcaksınız ^^
bi ara hatırlarsanız herkeze banned yazmıstılar..
guzel kardesım dıorum kı sro yu yuklemeye calısıorum legend 4 uptede dıe bısı sacmalıoo sızce neden ...
ulan ellı kısısınız bı delıkanlınızz cvp verın soruma ... sadece bı arkadas cvp vermıss ..
Ne Diyosun sen Kardeş?
seviyeli ol adam gibi yardım iste
hemenaçılmıycak olsa check diye koymazlar bu rev6da ki check yazısını trafik lambasının sarı ışığı olarak görebiliriz.....
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap