Icerige atla
Extraloob

Serverlar Açıldı *Resmi Duyuru

· 686 Yanıt · 39K görüntüleme · Sayfa 23 / 35
Yanıtlar
F
FaR_CRY OP ⭐ 17y
#441
22:04 sizce kaçdkya açılır...
O
oguzhan432 ⭐ 18y
#442
bence sabaha açılır ve plus egend oyuna sokulucak
L
Luffy ⭐ 18y
#443
22:04 sizce kaçdkya açılır...


Bence 22:30'dan önce açılmaz.
O
osiom ⭐ 17y
#444
kardeslerım bende sro yuklenmıoo legend 4 flan bısı sacmalıo sızce neden
C
combomax ⭐ 18y
#445
Oley Check olduğunada şükür
D
darß3 ⭐ 19y
#446
ben en fazla 11:00 kadar beklerım ozamana kadarda acılır galıba
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#447
Joymax şirketinin olduğu yerde bugun salı gözüküor heraLde ^^
M
Metover ⭐ 18y
#448
Pc ne at ordan çalışırtır büyük ihtimalle setup daha kolay gelir 😉
[
[uA]EnsaR ⭐ 17y
#449
24-48 saat abartılı atıllmıştır.okadar uzamıcak ...
G
gokhan50 ⭐ 18y
#450
İyi haber, veya sorunu olan bir geri olması gerekir, her sunucu için, kullanıcılar telafi etmek için özel bir etkinlik elde olabilir. Kızgın olmak için, lütfen sabırlı olun ve bırakın en az 24-48 saat anlamsız sorunları çözmek için. rol back :((((
B
battall ⭐ 18y
#451
ins geri alma diye bisi olmaz emegimize yazik o kdar kasdim partiden partiye kosdum az maz degil 5 ex 😄
O
osiom ⭐ 17y
#452
edit .. by BlackMarshall

İnsan gibi davran burada kimse sana cevap yazma zorunlulugunda değil.Bu sana son uyarım. ❗ 
B
BabyLisS ⭐ 17y
#453
ulan ellı kısısınız bı delıkanlınızz cvp verın soruma ... sadece bı arkadas cvp vermıss ..

Ne Diyosun sen Kardeş?
R
Reformist ⭐ 17y
#454
roolback olmaz bence merak etmeyin yalnız açılmayacak gibi
M
Metover ⭐ 18y
#455
Rollback olmasında 1 hafta bile beklerim 😄
D
#456
lanet olsun yaa char rocta keşke başka bi uniqte olsaydı nese serverlar açılınca bi şansımızı deneriz shaitanda 🤤
[
[uA]EnsaR ⭐ 17y
#457
Arkadaşlar neyinden bahsedıyorsunuz 24-48 saat bu sro

Sjsro değil
Ecsro değil
Karıştırmayın 24 -48 saatten rev6 a mı ınanıcaksınız ^^
bi ara hatırlarsanız herkeze banned yazmıstılar..
O
osiom ⭐ 17y
#458
guzel kardesım dıorum kı sro yu yuklemeye calısıorum legend 4 uptede dıe bısı sacmalıoo sızce neden ...
R
Reformist ⭐ 17y
#459
ulan ellı kısısınız bı delıkanlınızz cvp verın soruma ... sadece bı arkadas cvp vermıss ..

Ne Diyosun sen Kardeş?


seviyeli ol adam gibi yardım iste
F
FaR_CRY OP ⭐ 17y
#460
hemenaçılmıycak olsa check diye koymazlar bu rev6da ki check yazısını trafik lambasının sarı ışığı olarak görebiliriz.....

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: