SErverlar yine kapandı sanırım.
Serverlar açıldı ama !!!
· 54 Yanıt · 3.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
_
__RebelTurk__
⭐ 19y
evet serverlar kapandı Mr. Green
X
xxmurat41xx
⭐ 19y
ne kadar beceriksiz bunlar yaw 5 saat oldu bi kanat takamadılar Mr. Green Mr. Green
herifler 1 saat te anca anladılar
2 saat te düzeltirler artık!
2 saat te düzeltirler artık!
H
HeartLess*X
⭐ 19y
Oh be sonunda cozum ıcın update baswurdular sanırım
Bende açacaktım konuyu gerek kalmadı.
En iyismi spamm yapın Bug report
''What's the problem? My pc is in frostbitten status'' Mr. Green
Üstteki mesajımdan alıntıya ekleme
Serverlar kapandı,sanırsam pill ve buz defansı yüklüyolar Mr. Green
anlamaları uzun sürdü ama
inş...düzeltmeleri kısa sürer.
inş...düzeltmeleri kısa sürer.
anlamaları uzun sürdü ama
inş...düzeltmeleri kısa sürer.
inş...düzeltmeleri kısa sürer.
ben de SRO oynuyorum. anlıyorum sabırsızlığınızı ama paniğe gerk yok... azcık sosyal olalım Laughing kitlendik pc başında
ben de SRO oynuyorum. anlıyorum sabırsızlığınızı ama paniğe gerk yok... azcık sosyal olalım Laughing kitlendik pc başında
Ama zaten oynamayanın ne işi war burada Mr. Green Burda olması için ya oyuna başlayacak yada başlamış olması lazım değilmi Mr. Green Mr. Green
evet. antisosyaliz hepimiz extrabeer
hala pc si donan var mı bende hala donuyor Sad
sro_client.exe de sorun var gibi. tbot 801 yöntemi ile girmeyi denedim, herhangibir takılma vs. olmadı ama login olup char seçme yerinde oyundan attı. Sanırım tekrar güncelleme olacak. Tüm serverlar Easy.
bende oyuna gırıyor adam sececekken oyundan masaustune atıyor hay ben bu gaymaxın taaaaaa....... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap