Icerige atla
Extraloob

Serverlar açıldı ama !!!

· 54 Yanıt · 3.8K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
M
mavialize ⭐ 19y
#41
SErverlar yine kapandı sanırım.
_
#42
evet serverlar kapandı Mr. Green
X
#43
ne kadar beceriksiz bunlar yaw 5 saat oldu bi kanat takamadılar Mr. Green Mr. Green
A
Akuji ⭐ 19y
#44
herifler 1 saat te anca anladılar
2 saat te düzeltirler artık!
H
#45
Oh be sonunda cozum ıcın update baswurdular sanırım
N
Nebula ⭐ 19y
#46

Bende açacaktım konuyu gerek kalmadı.

En iyismi spamm yapın Bug report

''What's the problem? My pc is in frostbitten status'' Mr. Green



Üstteki mesajımdan alıntıya ekleme

Serverlar kapandı,sanırsam pill ve buz defansı yüklüyolar Mr. Green
A
Akuji ⭐ 19y
#47
anlamaları uzun sürdü ama
inş...düzeltmeleri kısa sürer.
A
Akuji ⭐ 19y
#48
anlamaları uzun sürdü ama
inş...düzeltmeleri kısa sürer.
T
tropikal ⭐ 19y
#49
ben de SRO oynuyorum. anlıyorum sabırsızlığınızı ama paniğe gerk yok... azcık sosyal olalım Laughing kitlendik pc başında
S
SiYaHCıM ⭐ 19y
#50

ben de SRO oynuyorum. anlıyorum sabırsızlığınızı ama paniğe gerk yok... azcık sosyal olalım Laughing kitlendik pc başında


Ama zaten oynamayanın ne işi war burada Mr. Green Burda olması için ya oyuna başlayacak yada başlamış olması lazım değilmi Mr. Green Mr. Green
T
tropikal ⭐ 19y
#51
evet. antisosyaliz hepimiz extrabeer
D
duro ⭐ 19y
#52
hala pc si donan var mı bende hala donuyor Sad
M
mavialize ⭐ 19y
#53
sro_client.exe de sorun var gibi. tbot 801 yöntemi ile girmeyi denedim, herhangibir takılma vs. olmadı ama login olup char seçme yerinde oyundan attı. Sanırım tekrar güncelleme olacak. Tüm serverlar Easy.
D
d@nzel ⭐ 19y
#54
bende oyuna gırıyor adam sececekken oyundan masaustune atıyor hay ben bu gaymaxın taaaaaa....... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: