Icerige atla
Extraloob

Serverlar açıldı ama !!!

· 54 Replies · 3.8K views · Page 2 / 3
Replies
D
DarkHero OP ⭐ 19y
#21

buarada ben KAPTANWON tanıdınmı :))

Tanımam mı Very Happy
X
#22
dediğin Clienti bende değiştirdim ama ID ve PW yi yazım start dedikten sonra ??????????? hatası Rolling Eyes Rolling Eyes
D
DarkHero OP ⭐ 19y
#24



clienti upload edebilirmisin orj. bizde deneyelim

Ok uplad ettim ama pek işe yarayacagını sanmıorum http://rapidshare.com/files/56511162/sr ... t.exe.html


teşekkürler inş işe yarar

Yaramaz ama sen istedin die upload ettim sırf.
_
#26
teşekkürler inş işe yarar
Yaramaz ama sen istedin die upload ettim sırf.

Yaramadı saolasın yinede
_
#27
Eee Ne Yapıcaz yahu Confused
M
mavialize ⭐ 19y
#28
Bende de update olmuyor.

demiştim... tükürüklemek lazımmış. update çalıştı şimdi.
R
rap_master ⭐ 19y
#29
Bizde de aynı sorun herkes de var sanırım Confused
X
#30

Bende de update olmuyor.

Host dosyasını sil olur ozaman
X
#31
Kimse bişey yazmıyacak mı Question
L
LoKoTe ⭐ 19y
#32
bende de var aynı sorun format atıyom okumadan yola cıktım Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
H
#33
Bence oyunun icine ettıler yane nası gırmez ya sıfre gıremıorum deli olucam offf
A
Akuji ⭐ 19y
#34
update olsa nolur...
oyuna girilmiyo ki lagdan şikayet edioduk daha beteri başladı ıd-pw bile yazamıyoruz Evil or Very Mad
gaymax helal olsun başardın sonunda oyunun içine etmeyi Evil or Very Mad
N
Nebula ⭐ 19y
#35
Bende açacaktım konuyu gerek kalmadı.

En iyismi spamm yapın Bug report

''What's the problem? My pc is in frostbitten status'' Mr. Green
S
SiYaHCıM ⭐ 19y
#36
Arkadaşlar zar zorda olsa Server List ' e tıklamayı becerdim ve hepsi Easy ! Yani Oyunda bir problem war Sağı solu silip veya format atmayın..!
SabırLı 0LuN...
Belki 1 patch daha gelir düzelir ! hep böle kalcak deil ya Mr. Green Mr. Green
D
DarkHero OP ⭐ 19y
#37

Bende açacaktım konuyu gerek kalmadı.

En iyismi spamm yapın Bug report

''What's the problem? My pc is in frostbitten status'' Mr. Green

Zuhahahha güzelmiş frostbitten status Mr. Green
_
#38

Bende açacaktım konuyu gerek kalmadı.

En iyismi spamm yapın Bug report

''What's the problem? My pc is in frostbitten status'' Mr. Green


muhaha yarıldım Very Happy
7
74_golge ⭐ 19y
#39
Evet arkadaşlar karadenizden PClerinizin Nasıl cırladığnı duyabliyorum. Sakin:D Arkadaşlar "RESET" KESİN "FORMAT" Çözücü değil. Very Happy:D
H
#40
Bu oyun bole kalırsa sanırım oynayanı hıc kalmaz Laughing

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: