Arkadaslar iventory full MP hic yok Hp ayarladigimin altinda ama char geri donmuyor tum ayarlarida yaptim neden donmuyor bozukmu suanda orasi ?????
Selam Bot Towna geri donmuyor illaki olucekmi
· 10 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
Return scroll var mı ?
Return scroll yok ise şehre normal dönmeyi işaretledin mi ?
Return scroll yok ise şehre normal dönmeyi işaretledin mi ?
war retun scroluu o yuruyerek git ide isaretli
Mp,Hp bitince şehre don işaretlimi
yaw ayarlari yapili dedim ya
Ozaman dosya içerisindeki ayarları sil birdaha yap save settings de dene
arkadas sana yardımcı olmaya calısıyor sen adamı azarlıyosun saygılı ol biraz ya.
arkadas sana yardımcı olmaya calısıyor sen adamı azarlıyosun saygılı ol biraz ya.
👍
Arkadaslar iventory full MP hic yok Hp ayarladigimin altinda ama char geri donmuyor tum ayarlarida yaptim neden donmuyor bozukmu suanda orasi ?????
MP bitince dön diyorya onu "0" yaparsaın dönmez 1 yap dönücek aynışey HP içinde geçerli
bugün elime gecti sbot ayarları yaptıktan sora pc ye bi kere res at bidaha gerek kalmıcak zaten 😄 6 saat tir kasıo simdi yatıyorum 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap