Icerige atla
Extraloob

Selam Bot Towna geri donmuyor illaki olucekmi

· 10 Yanıt · 1.4K görüntüleme
R
Revolt OP ⭐ 18y
#1
Arkadaslar iventory full MP hic yok Hp ayarladigimin altinda ama char geri donmuyor tum ayarlarida yaptim neden donmuyor bozukmu suanda orasi ?????
10 Yanıt
A
Absence ⭐ 19y
#2
Return scroll var mı ?
Return scroll yok ise şehre normal dönmeyi işaretledin mi ?
R
Revolt OP ⭐ 18y
#3
war retun scroluu o yuruyerek git ide isaretli
A
Absence ⭐ 19y
#4
Mp,Hp bitince şehre don işaretlimi
R
Revolt OP ⭐ 18y
#5
yaw ayarlari yapili dedim ya
A
Absence ⭐ 19y
#6
Ozaman dosya içerisindeki ayarları sil birdaha yap save settings de dene
R
rephles ⭐ 18y
#7
arkadas sana yardımcı olmaya calısıyor sen adamı azarlıyosun saygılı ol biraz ya.
R
RiqueLme ⭐ 19y
#8
arkadas sana yardımcı olmaya calısıyor sen adamı azarlıyosun saygılı ol biraz ya.

👍
H
HAKAN0 ⭐ 19y
#9
Arkadaslar iventory full MP hic yok Hp ayarladigimin altinda ama char geri donmuyor tum ayarlarida yaptim neden donmuyor bozukmu suanda orasi ?????

MP bitince dön diyorya onu "0" yaparsaın dönmez 1 yap dönücek aynışey HP içinde geçerli
R
RiqueLme ⭐ 19y
#10
bugün elime gecti sbot ayarları yaptıktan sora pc ye bi kere res at bidaha gerek kalmıcak zaten 😄 6 saat tir kasıo simdi yatıyorum 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: