sey beyler bazı arkadasların wındowsu sıyah degısık degısık onu nasıl yapabılıyoruz soyleeyebılırmısınız sıyah renklı gormustum rengını felan nasıl yapıyolar solermısınız?
Selam beyler wındows la ılgılı!
· 16 Replies · 2.2K views 0 reading
16 Replies
Razz foruma uyelik actin ve ekranin renginimi degitiremiyon 😊
sag tus tikla masa ustunde ozelliklere gir ordan manzara degistir
login ekrani ise
www.tune-up.com dan style 2 indir
sag tus tikla masa ustunde ozelliklere gir ordan manzara degistir
login ekrani ise
www.tune-up.com dan style 2 indir
Razz foruma uyelik actin ve ekranin renginimi degitiremiyon 😊
sag tus tikla masa ustunde ozelliklere gir ordan manzara degistir
login ekrani ise
http://www.tune-up.com dan style 2 indir
hacım onu demıyorum yaw sen ne anladın baslat menusunu felan degıstırmek ıcın guzel bı vısta arıyom lınk koysan Very Happy Twisted Evil
yanlız bilgim kadarıyla söyliyim vistada BOT çalışmıyordu Exclamation
arkadas vistaya benzetmeye calismak istiyor vista kurmak degil sanirim 😊
http://www.tune-up.com dan style 2 indir Punsier bu Program ne işe yarıyor biraz bilgi verebilir misin ...
Makineyi kesinlikle kasmadan iconlar login screen ve temalari degistirriyor
cok hos ve kullanisli ben internet cafemde bunu kullaniyorum hem musterilerin gorsellik acisindan tatmin olmalari hem diledigim gibi uzerinde oynayabiliyorum 😊
cok hos ve kullanisli ben internet cafemde bunu kullaniyorum hem musterilerin gorsellik acisindan tatmin olmalari hem diledigim gibi uzerinde oynayabiliyorum 😊
okey bende indirdim eğer yapamadığım konuda yardımcı olursam sevinirim Wink
Ben bunu; http://www.crystalxp.net/galerie/en.id.130.htm kullandım görüntüsü de aşağıda önizleme olsun sana.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
beyler ben bı arkadasın verdıgı vıstayı yapım guzel goruntusu var ama ben eskı sı gıbı sıstıyom sılersem kalkarmı ılla formatmı lazım?
abi biraz anlatır mısın kullanışını nerden nasıl yapıyorsun ben indirdim Programı ama kullanamıyorum Neutral
Makineyi kesinlikle kasmadan iconlar login screen ve temalari degistirriyor
cok hos ve kullanisli ben internet cafemde bunu kullaniyorum hem musterilerin gorsellik acisindan tatmin olmalari hem diledigim gibi uzerinde oynayabiliyorum 😊
Hemen kendime kurup resimli anlatim hazrilyiorum 😊
saolasın 😊 bekliyorum
Razz makinede sorun oldu 😊 tekrar yukleyip yaparim yarin
abi bu Tune-Up ın Türkçe Versiyonu var mı_?
Log in to write a reply.
Log In