birader müthişsin hahahahah
Sedat Abi Heryerde :D ^^
· 50 Yanıt · 4.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
300 spartalı resmi güzel olmuş
Sedat abimiz Recep İVedikle birlikte örnek almamız gereken kşiliklerdeN :))
S
SleepWalkeR
⭐ 19y
hayatım boyunca bu resimlere bakacakmışım sandım walla hiç bitmeyecek gibi geldi bi ara 😄 şimdi kime bakarsam bakayım sedat abi yi görcem sanıorum 😄 inş olmaz yoksa sevgilimi sedat abi fotosuyla görmek beni depresyona sokar heralde xD

bir tane de benden ^^
Abi Bayılıyorum ben bu adama 4ever Sedat abi xD
gerçekten her yerde o war
N
NightStalker
⭐ 19y
süper ya hastayım ztn şu sedat abiye
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap