harbiden komedi kim yaptıysa ellerine sağlık süper olmuş
Sedat Abi Heryerde :D ^^
· 50 Yanıt · 4.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
heheh süper olmuş
Abi bnde vermiştim snde Sdat 2 yazsaydın 😁
böyle biri varmıdır hakkaten yha çünkü bnce bu tipde biri olamaz 😄
böyle biri varmıdır hakkaten yha çünkü bnce bu tipde biri olamaz :D
var var ^^
harika olmuş hele dergi kapaklarına bittiim 😄 😄 😄 😄
bunlar senin eserin mi kim yaptıysa hll valla
bunlar senin eserin mi kim yaptıysa hll valla
yok yahu ne uğraşıcam bilmediğim adam yüzünden sadece resimleri bir araya getirdim
Ps:İstesem yaparım 😎
püfff bu adamı görmekten bıktım yaw 😁 😁 😁 her yerde bu
D
Dark Fortress
⭐ 18y
Züpperrr ! 😄 😄
Hastayım bu adama ya tam komedi tipe bak Allah'ım ya 😁
gülmekten gözlerimden yaşlar geldi , karnım ağrıdı artık 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
RÜYAMA gircek 😄
H
Heisenberg
⭐ 19y
Bu adamın orginal resmi varmı acaba nereden bulmuşlar bu sıfatı 😄
Ben en çok bunu beğendim
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
süperlermiş 😄
zuhaha ellerine sağlık yhaw
yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 😁 😁 😁 bi ara sonu gelmiceğne inandım o ne yha her yer sedat sürü halinde yuh diyorum gülmekten çene kaslarım ağrıdı 😁 😁 😁 😁 😁
Sıla dizisi nolmuş öle ya krize girdim 😄
bende kendimimi bu hale getirsem diyorum ne 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap