Icerige atla
Extraloob

sbotu kurup simgesi kaybolanlar içeri yada kuramayanlar

· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#1
virüs programını kökten kaldirin reset atın cila gibi oluyor
5 Yanıt
T
Tengrİ ⭐ 19y
#2
virüs programını kökten kaldirin reset atın cila gibi oluyor


kökten kaldıramaya gerek yok yükliyene kadar aktifligini kapatın yükledikten sonra acın daha mantıklı olacagını düşünüyorum 👍 👍
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#3
onuda yaptim nod32 de yemiyor 😄 sinir hastası olcaktım az daha kökten kaldir sonra kur 😄 tekrar secenek olabilir
T
Tengrİ ⭐ 19y
#4
onuda yaptim nod32 de yemiyor 😄 sinir hastası olcaktım az daha kökten kaldir sonra kur 😄 tekrar secenek olabilir



bende nod 32 kullanıyorum aktifligi kapattım yükledim sorun cıkarmadı daha 😊


auto login le bilgisi olan paylaşırsa cok süpper olur 😊
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#5
auto login eskisi kullandiğimiz gibi ? dc oluyor dalıyor oyuna 😄 auto login ile gecelerim daha rahat muhahaha 😄 orkit reklamı gibi oldu aynı

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: