virüs programını kökten kaldirin reset atın cila gibi oluyor
sbotu kurup simgesi kaybolanlar içeri yada kuramayanlar
· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
virüs programını kökten kaldirin reset atın cila gibi oluyor
kökten kaldıramaya gerek yok yükliyene kadar aktifligini kapatın yükledikten sonra acın daha mantıklı olacagını düşünüyorum 👍 👍
onuda yaptim nod32 de yemiyor 😄 sinir hastası olcaktım az daha kökten kaldir sonra kur 😄 tekrar secenek olabilir
onuda yaptim nod32 de yemiyor 😄 sinir hastası olcaktım az daha kökten kaldir sonra kur 😄 tekrar secenek olabilir
bende nod 32 kullanıyorum aktifligi kapattım yükledim sorun cıkarmadı daha 😊
auto login le bilgisi olan paylaşırsa cok süpper olur 😊
auto login eskisi kullandiğimiz gibi ? dc oluyor dalıyor oyuna 😄 auto login ile gecelerim daha rahat muhahaha 😄 orkit reklamı gibi oldu aynı
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap