Icerige atla
Extraloob

sbotta yeni sürüm hakkında

· 6 Yanıt · 1.6K görüntüleme
E
egemenergin OP ⭐ 16y
#1
sbotta yenı sürüm geldiğinde eski ayarlarımızı kaybetmememiz için ne yapabiliriz ?
6 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
birşey yapmanıza gerek yok kaybolmaz illa yedekleyeyim diyorsanız laptop ve netbook'a da kuracaksanız botcfg dosyasını saklayın yeterlidir.
E
egemenergin OP ⭐ 16y
#3
yenısı gelınce eskısını siliyorum dolayısı ile hiçbişey kalmıyor :)) yanlıs yaptım galiba.botcfg. dosyasını saklarım bundan sonra 😄 cok tesekkurler
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
silmene gerek yok ki sadece scripts dosyasını kopyalama diğer 2 klasörü sro içerisinde ki sbot klasörüne kopyalaman yeterlidir.
T
TanerUNER ⭐ 19y
#5
Yeniyi indircen açıcan. S harfi olan logolu exeyi alıcan eski Sbot dosyanın içine atıcan. Eski Dosyadan eski S logo sunu silicen giricen =P
X
Xanthos ⭐ 19y
#6
Bilgisayarında Winrar,7-zip vb. hangi sıkıştırma programı kuruluysa bilmiyorum ama winrara göre anlatayım.

İndirdiğin RAR dosyasına sağ tıkla
winrar seçeneklerine gel, Dosyaları çıkart tıkla
Açılan pencerede bot klasörünü bul,karakterinin bot dosyasını seç.Açmana gerek yok,sadece seçip Tamam de.
Değişiklikleri kaydet.

Eski sbot versiyonunun exe dosyasını silebilirsin.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: