Merhaba arkadaşlar
Bildiğiniz gibi Joymax auto login getirdi ve 20 saniye 1 kere denemeye zorladı bizi resmen xd
Şahsen bu süre bana uzun geldi ve kendimce bi çözüm buldum
Sbotta birden fazla char kastırmak için yeni klasör açıyoduk. Ama diyosanız bir charım var onla takılıyorum benim anlatıcağım özellik tam size göre 😊
-Charınızın ayarlarının olduğu klasörü kopyalayın. Ben 2 kere kopyaladım dolayısıyla 3 tane klasör oldu benim char için. (bknz.1)
-Bu 3 klasördeki botu da sırasıyla açıp auto logine bırakıyoruz.
-Yaptığımız bu işlemle 1 char için 3 bot deneme yapıyor. Dolayısıyla auto login saniyemiz 20/3 ten oratalama 7 saniyeye düşüyor. (bknz.2)
-Pc gücüne göre 2-3-4 olarak ayarlarsınız. Ben pc yi yeni açıyorsam 3 tane denettiriyorum. Pc'nin 2-3 gündür açık olduğu zamanlarda ise 2 botla denettiriyorum.
1
- Resim Silinmiş.
2
- Resim Silinmiş.
Gördüğünüz gibi 14.02.00 dan 14.02.20 ye kadar 1. ve 16. saniye olmak üzere 2 kere oyuna denemiştir. 😊
*Başlığın bir çok arkadaşın işine yarayacağını düşünerek bir süre sabitlenmesini rica ediyorum 😊
*19 Temmuz Mirac Kandilinizi de şimdiden kutlarım.. 😊
Sbotta Oyuna Hızlı Girmek
· 8 Yanıt · 3.0K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
2 saattir deniyo anca girdim 😊
matemaktiksel hesaplara göre 4 saat sürecekti xd
bnm modemde sorun var o yüzden oyuna giriyom 1-2 saat sonra tık dc! joymaxta sen girdin daha yok die almıyoo ertesi güne kadar 😁 😐 😁
[12:34:35] * Waiting for handle...
[12:34:43] * Client polls serverlist
[12:35:21] * Client polls serverlist
[12:35:28] * Cannot connect due to server traffic (1)
[12:35:49] * Cannot connect due to server traffic (1)
[12:36:09] * Cannot connect due to server traffic (1)
.............................2 saat böyle xd ......................
[14:21:50] * Char found. Artificially waiting, then sending char login packet.
[14:21:57] * Char has been successfully logged in :)matemaktiksel hesaplara göre 4 saat sürecekti xd
bnm modemde sorun var o yüzden oyuna giriyom 1-2 saat sonra tık dc! joymaxta sen girdin daha yok die almıyoo ertesi güne kadar 😁 😐 😁
Güzel taktik ama torque le aynı yane 1 torque yerine 3 4 tana acmak gibi 😄
Emeğine sağlık.
Emeğine sağlık.
eyvallah 😊
bu anlattığım sbotta tek char kastıran ve oyuna kolay kolay giremeyen arkadaşlar için 😊
bu anlattığım sbotta tek char kastıran ve oyuna kolay kolay giremeyen arkadaşlar için 😊
Ben normal girsem premium Baslatıcam ama girmio İnşallah böyle yarım saatte girebilirim.
bir oyuna girmek için taklalar atıyorsam nasıl zevk alacağım o oyundan onun yerine private oynarım tek tıkta oyundayım veya gider pre alırım, bu kadar kasmayın ki bizler rahat oynayalım 😄 😜
aaa olmadı şimdi ama xd
öğrenci adam her ay nasıl pre alıcak 😊 liseli bide bu öğrenci xd 😄
private hiç düşünmedim ama fena fikirde sayılmaz xd
öğrenci adam her ay nasıl pre alıcak 😊 liseli bide bu öğrenci xd 😄
private hiç düşünmedim ama fena fikirde sayılmaz xd
H
H@K@NCH3SS
⭐ 18y
ptivate hiç almıyor 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap