Icerige atla
Extraloob

Sbotla girince ERROR VERİYOR Resim EKLENDİİİ

· 9 Yanıt · 1.2K görüntüleme
T
TheKing1 OP ⭐ 17y
#1
Normal sroya giriliyor ...(9) die hata veriyor... yardım edermisiniz acil

- Resim Silinmiş.
9 Yanıt
Q
Quattro ⭐ 19y
#2
Resim çekebilirsen daha çok yadımcı olabiliriz.
V
volkanka ⭐ 17y
#3
c9 veriyor sanırım.
Yapabilir arada,modeme reset at bu senin sbot serverlarına bağlanamamandan kaynaklanıyor...
T
TheKing1 OP ⭐ 17y
#4
ŞİMDİ YARDIMCI OLUN LTF
V
volkanka ⭐ 17y
#5
Client orjinal değil mi acaba?
Client ı değiştirin
V
volkanka ⭐ 17y
#6
Client orjinal değil mi acaba?
Client ı değiştirin
P
Platiny ⭐ 17y
#7
internet baglantın ile bir sorun olabilir modeme res atıp öyle dene
S
SONBAHAR ⭐ 19y
#8
bazen bendede oluyor bi süre sonra düzelir
L
Leet1 ⭐ 19y
#9
Yeni sbot çıksada bu sorun ile karşılacaksın çünkü hosts dosyanda joymax ile ilgili 1-2 kod var sanırım.

Başlat/Çalıştır/Drivers/etc/hosts = Birlikte Aç / Not Defteri Joymax vs birşey varsa sil kaydet.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: