Normal sroya giriliyor ...(9) die hata veriyor... yardım edermisiniz acil
- Resim Silinmiş.
Sbotla girince ERROR VERİYOR Resim EKLENDİİİ
· 9 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
Resim çekebilirsen daha çok yadımcı olabiliriz.
c9 veriyor sanırım.
Yapabilir arada,modeme reset at bu senin sbot serverlarına bağlanamamandan kaynaklanıyor...
Yapabilir arada,modeme reset at bu senin sbot serverlarına bağlanamamandan kaynaklanıyor...
ŞİMDİ YARDIMCI OLUN LTF
Client orjinal değil mi acaba?
Client ı değiştirin
Client ı değiştirin
Client orjinal değil mi acaba?
Client ı değiştirin
Client ı değiştirin
internet baglantın ile bir sorun olabilir modeme res atıp öyle dene
bazen bendede oluyor bi süre sonra düzelir
Yeni sbot çıksada bu sorun ile karşılacaksın çünkü hosts dosyanda joymax ile ilgili 1-2 kod var sanırım.
Başlat/Çalıştır/Drivers/etc/hosts = Birlikte Aç / Not Defteri Joymax vs birşey varsa sil kaydet.
Başlat/Çalıştır/Drivers/etc/hosts = Birlikte Aç / Not Defteri Joymax vs birşey varsa sil kaydet.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap