arkadaşlar sbotta 3.charı acarken id pw yazınca hep dc verio,pc nin özellkileri gayet iyi ama ndn dc verio lütfen yardm
Sbot yardım
· 7 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
ID-PW yanlış yazıyor olabilirsin.
ID-PW yanlış yazıyor olabilirsin.
okdar basit bi olay değil ^^
id pw hatalı olabilir
ID-PW yanlış yazıyor olabilirsin.
okdar basit bi olay değil ^^
Kardeşim bunun başka bişeyden kaynaklandığını sanmıyorum 2 çharı açıyo 3. Çharı niye açmasın.ID-PW yanlış giriyosundur.
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
mac lerin değişmiş. bot klasorundeki botcfg deki mac leri 0 olarak degıstır kaydet bol şans.
mac lerin değişmiş. bot klasorundeki botcfg deki mac leri 0 olarak degıstır kaydet bol şans.
teşkkürler
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap