Icerige atla
Extraloob

Sbot yardım

· 7 Yanıt · 1.9K görüntüleme
Q
QueenWitch OP ⭐ 15y
#1
arkadaşlar sbotta 3.charı acarken id pw yazınca hep dc verio,pc nin özellkileri gayet iyi ama ndn dc verio lütfen yardm
7 Yanıt
B
BthnCvk ⭐ 16y
#2
ID-PW yanlış yazıyor olabilirsin.
Q
QueenWitch OP ⭐ 15y
#3
ID-PW yanlış yazıyor olabilirsin.

okdar basit bi olay değil ^^
T
Tubifex ⭐ 17y
#4
id pw hatalı olabilir
B
BthnCvk ⭐ 16y
#5
ID-PW yanlış yazıyor olabilirsin.

okdar basit bi olay değil ^^

Kardeşim bunun başka bişeyden kaynaklandığını sanmıyorum 2 çharı açıyo 3. Çharı niye açmasın.ID-PW yanlış giriyosundur.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
H
hanry006 ⭐ 16y
#6
mac lerin değişmiş. bot klasorundeki botcfg deki mac leri 0 olarak degıstır kaydet bol şans.
Q
QueenWitch OP ⭐ 15y
#7
mac lerin değişmiş. bot klasorundeki botcfg deki mac leri 0 olarak degıstır kaydet bol şans.

teşkkürler

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: