üyeliğimi bir arkadaşıma verdim bugün ve masaüstü bilgisayarımda kullanıyordum sbot'u geçenlerde bozuldu ve laptop'uma geçmek zorunda kaldım şu anda masaüstüne geçsem bir sorun olurmu 3 pc kullanmış gibimi oluruz yada sbot şifremi değiştirsem sorun ortadan kalkarmı ?
Sbot yardım
· 3 Yanıt · 959 görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
A
AdrianaLima
⭐ 16y
soruyu sormussun cevabıda vermişsin yap işte dediklerini 😄
o zaman bi şifreme el atayım 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap