Dün gece 10 15 dk lığına bot-cave'de üyelik alımı açıldı bende aldım ve onayladım bir tane. Sitesinden giriş yapabiliyorum. Ama Repurchase Bot'a tıkladığımda bana " This function is only available for existent customers!"
diyor. Benim üyeliğim kullanılamaz durumda mı ? Yoksa gidip bir internet cafe benzeri yerlerden yükletmeyi denesem yüklenir mi ?
Sbot üyelik aldım ama...
· 2 Replies · 1.7K views 0 reading
Log in to write a reply.
Log In