ben sorunu çözdüm bot dosyasının içindeki botcfg yapılandırma ayar içindeki mac1 ve mac2 yi 0 yaptım düzeldi deneyin sizde
çok teşekkürler benimde düzeldi
ben sorunu çözdüm bot dosyasının içindeki botcfg yapılandırma ayar içindeki mac1 ve mac2 yi 0 yaptım düzeldi deneyin sizde
ben sorunu çözdüm bot dosyasının içindeki botcfg yapılandırma ayar içindeki mac1 ve mac2 yi 0 yaptım düzeldi deneyin sizde
ben sorunu çözdüm bot dosyasının içindeki botcfg yapılandırma ayar içindeki mac1 ve mac2 yi 0 yaptım düzeldi deneyin sizde
Büyük adamsın vesselam yaptım sorun çözüldü .çok saol kardeşşş 👋
Log in to write a reply.
Log In