Icerige atla
Extraloob

Sbot ta 3. Botu Açamıyorum

· 6 Yanıt · 1.3K görüntüleme
W
WaTCHMaN OP ⭐ 19y
#1
az önce 3 tane bot açtım ve hiç bişey yoktu daha sonra birisini kapattım ve daha sonra açmak istediğimde bot tam login oluyor sonra ekrana bot falan gelmiyor eğer sorunun ne olduğunu bilen varsa yardımcı olabilir mi
6 Yanıt
K
Kakimoto ⭐ 16y
#2
bende 3.çarı girdiğimde bi süre sonra direk attack mod stopped diyip masaüstüne atıyor hemde multiple client işaretliyken
W
WaTCHMaN OP ⭐ 19y
#3
sbot login olduktan sonra ekrana hiç bişey gelmiyor az önce sbot un sitesine girmeye çalıştım orda da bi sorun var galiba aynı şekilde sorun yaşayan var mı ???
H
Hipnoze ⭐ 17y
#4
bendede aynısı var connect olrken logın sayfası acılmıo :SS
_
#6
Evet sorun var. Anasayfada böyle bir hata var.


lesession::Store Failed
DB function failed with error number 126
Incorrect key file for table './db_joomla/jos_session.MYI'; try to repair it SQL=INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` ) VALUES ( '8cb2a62483933d67a5cce2aa58015d00','1276159982','','0','1','0' )

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: