Icerige atla
Extraloob

SBOT oyun hesap açma

· 3 Yanıt · 3.4K görüntüleme
R
runordieee OP ⭐ 12y
#1
Merhaba. Sbottan girerek 2 çar açıyorum sıra ekranına koyuyorum ardından hide clıent yaparak bunları gizliyorum ve bi 3. çarı açmak için yeni bi sbot ekranı açıyorum 2pw girdikten sonra direk dc yiyorum Loginerror hatası veriyor ama sırada bekleyen 2 çar oyuna girdikten sonra bi iki çar daha sıraya koyabiliyorum yani kısacası 2 şer 2şer karakterleri açabiliyorum bununla ilgili bir bilgisi olan yardımcı olabilir mi
3 Yanıt
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#2
Sanırım Joymax'ın clientless ile çoklu char açmayı engellemek için yaptığı bir sistemdi bu ,aslında vip buffun yoksa 2'den fazla açamıyorsun şuanlık çözümünü bulursam paylaşacağım.
Hangi sunucuda oynuyorsun?

Edit:
fix

bcdedit.exe /set {current} nx OptIn

Cmd'ye gir bu kodu yapıştır ve enterla daha sonra bilgisayarını kapat aç ve tekrar dene umarım çözülmüştür.
R
runordieee OP ⭐ 12y
#3
Feronia Sunucusunda Oynuyorum ama sırf bu sorun yüzünden Private lere yönelicem zaten oyuna girmek için en az 1 saat sıra bekliyorum bide böyle bi sıkıntı iyice sinirlendiriyor insanı malesef işe yaramadı

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: