kasaya girdimde honor rang yada honor la alınan weaponların oldugu bölüme gidiyor ne yapmam gerek acil yardım pls
sbot npcde honor ların oldugu bölume giriyor
· 3 Replies · 1.2K views 0 reading
3 Replies
Ekran ayarın 1024*768 e getir.
Öyleyse 1024*768 den başka bi ayara getir confirm de , sonra tekrar 1024*768'e getir öle dene olmazsa yaz hemen yardımcı olayım resimli.
Öyleyse 1024*768 den başka bi ayara getir confirm de , sonra tekrar 1024*768'e getir öle dene olmazsa yaz hemen yardımcı olayım resimli.
oke tmm deniyorum hemen
Log in to write a reply.
Log In