Icerige atla
Extraloob

SBot Mod (Yardım)

· 8 Yanıt · 5.3K görüntüleme
B
BthnCvk OP ⭐ 16y
#1
Arkadaşlar SBot Mod kullanmak istiyorum.Sbot Mod da client sınırı varmı.Varsa max. kaç client açılır.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
8 Yanıt
Kalkandelen
#2
Arkadaşlar SBot Mod kullanmak istiyorum.Sbot Mod da client sınırı varmı.Varsa max. kaç client açılır.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile


Sbot mu kullanmak istiyorsun ? Sbotta client sınırı yok diye biliyorum ben bilgisayarın ne kadar kaldırırsa 😘
B
BthnCvk OP ⭐ 16y
#3
Arkadaşlar SBot Mod kullanmak istiyorum.Sbot Mod da client sınırı varmı.Varsa max. kaç client açılır.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile


Sbot mu kullanmak istiyorsun ? Sbotta client sınırı yok diye biliyorum ben bilgisayarın ne kadar kaldırırsa 😘

SBot kullanıyorum zaten bro.Ama SBot Mod var ona yönelmek istiyorum.Kill Client diye birşey.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
S
spidernail ⭐ 16y
#4
Sbot mod 8 char açacaksan aylık 2,50 Euro, 16 char açacaksan aylık 4,80 Euro
Kalkandelen
#5
ben farklı anlamışım o zaman cevabın :

1SBotMod : 8 Client açar. 😘
B
BthnCvk OP ⭐ 16y
#6
Anladım.Peki 16 Clientin TL olarak karşılığı nedir.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
S
spidernail ⭐ 16y
#7
Yaklaşık 11,4 TL
B
BthnCvk OP ⭐ 16y
#8
Yaklaşık 11,4 TL

Tamamdır.Teşekkür ediyorum herkese ilgisinden dolayı.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: