Icerige atla
Extraloob

Sbot Login refused ! Hatası için yardım modlar

· 26 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
B
BangBros ⭐ 18y
#21
Arkadaşlar şu an botu 1 arkadaşım kullanıyor ve gece 1 i geçti hala login refused diyor napmalıyım?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
gece 1 de olmadıysa şimdi olmuştur veya profilden siz manuel yapın lütfen.
A
alpbey07 ⭐ 18y
#23
ben profılden yaptım olmuyor dalıcam bu sbota
E
elvedaaa ⭐ 17y
#24
yok krds bende deniyorum deniyorum olmuyor herseyi denedim bi yardımcı olun pls
E
elvedaaa ⭐ 17y
#25
ARKADASLAR BOTU BASKA BİR PCDE AÇTIYSANIZ SONRA KAPATMIS OLSANIZ BİLE IP Yİ KAYDEDİYOR AÇILAN PCNİN MODEMİ RESETLEYİN DÜZELİR
C
cipso2 ⭐ 15y
#26
Beyler bu sorunu bende yaşıyorum ama genel bir sorunmuş sbot sitesindede yazıyor diyelim ki iki kişi kullanıyorsunuz sbotu arkadaşınız veya ortağınız elektrik kesintisi yaşarsa sbot hata veriyormuş yani 1 pc normal kullanıyor diğer pcde elektrik kesintisi yaşanırsa sorun oluyormuş yapacağımız hiç bişey yokmuş orda gösterilen saati bekleyecekmişiz ve restart atılacakmış botlara buyrun sbot sitesinde açıklama http://www.bot-cave.net/main/forum/inde ... =viewtopic

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: