Arkadaşlar şu an botu 1 arkadaşım kullanıyor ve gece 1 i geçti hala login refused diyor napmalıyım?
Sbot Login refused ! Hatası için yardım modlar
· 26 Yanıt · 14K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
gece 1 de olmadıysa şimdi olmuştur veya profilden siz manuel yapın lütfen.
ben profılden yaptım olmuyor dalıcam bu sbota
yok krds bende deniyorum deniyorum olmuyor herseyi denedim bi yardımcı olun pls
ARKADASLAR BOTU BASKA BİR PCDE AÇTIYSANIZ SONRA KAPATMIS OLSANIZ BİLE IP Yİ KAYDEDİYOR AÇILAN PCNİN MODEMİ RESETLEYİN DÜZELİR
Beyler bu sorunu bende yaşıyorum ama genel bir sorunmuş sbot sitesindede yazıyor diyelim ki iki kişi kullanıyorsunuz sbotu arkadaşınız veya ortağınız elektrik kesintisi yaşarsa sbot hata veriyormuş yani 1 pc normal kullanıyor diğer pcde elektrik kesintisi yaşanırsa sorun oluyormuş yapacağımız hiç bişey yokmuş orda gösterilen saati bekleyecekmişiz ve restart atılacakmış botlara buyrun sbot sitesinde açıklama http://www.bot-cave.net/main/forum/inde ... =viewtopic ☕
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap