Sbot u açıyorum..
Bu çıkıyorrr..
- Resim Silinmiş.
AMA diğer bilgisayarda açılıyo..
NEDEN ??
Sbot LOGİN REFUSED
· 3 Yanıt · 3.3K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Üçüncü bir pc den giriş yapılmış.O yüzden maximum pc hatası veriyor.
Gece saat 1 de sıfırlanıyor.
Gece saat 1 de sıfırlanıyor.
Üçüncü bir pc den giriş yapılmış.O yüzden maximum pc hatası veriyor.
Gece saat 1 de sıfırlanıyor.
3. pc den girmedim ama modeme reset attım power tusuna basılı tuttum .. basılı tutunca DNS ayarları değişio galiba ondan oldu heralde :S:S neyse öbr pc de açılıo 😄 ondan oynarım 😄
saol 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap