Icerige atla
Extraloob

Sbot LOGİN REFUSED

· 3 Yanıt · 3.3K görüntüleme
M
magicstaff OP ⭐ 18y
#1
Sbot u açıyorum..
Bu çıkıyorrr..
- Resim Silinmiş.
AMA diğer bilgisayarda açılıyo..

NEDEN ??
3 Yanıt
Z
zeki_ce ⭐ 18y
#2
Üçüncü bir pc den giriş yapılmış.O yüzden maximum pc hatası veriyor.
Gece saat 1 de sıfırlanıyor.
M
magicstaff OP ⭐ 18y
#3
Üçüncü bir pc den giriş yapılmış.O yüzden maximum pc hatası veriyor.
Gece saat 1 de sıfırlanıyor.



3. pc den girmedim ama modeme reset attım power tusuna basılı tuttum .. basılı tutunca DNS ayarları değişio galiba ondan oldu heralde :S:S neyse öbr pc de açılıo 😄 ondan oynarım 😄

saol 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: