Icerige atla
Extraloob

Sbot Köpeğe Saldırana Saldırmıyor

· 10 Yanıt · 3.1K görüntüleme
A
ahanda OP ⭐ 18y
#1
selam arkadaşlar botun bu ayarını bulamadım forumda aradım ama böyle bir konu bulamadım köpeğim bu yüzden devamlı yatıyor köpeğime saldıran moba saldırmıyor bot bunun bir ayarı varmı ?
10 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
hmmm bende hiç duymadım bir bakalım neymiş !
X
Xanthos ⭐ 19y
#3
KURT a HP basmasını ayarladıysanız sorun olacağını sanmıyorum. kurt sizin ölmemeniz için bir kalkan konumunda,sizden önce saldırıyor. Kurtun ölmesi mi karakterinizin ölmesi mi sizin için daha büyük problem olur? 😊
B
Braunx ⭐ 19y
#4
KURT a HP basmasını ayarladıysanız sorun olacağını sanmıyorum. kurt sizin ölmemeniz için bir kalkan konumunda,sizden önce saldırıyor. Kurtun ölmesi mi karakterinizin ölmesi mi sizin için daha büyük problem olur? :)


söyledigine göre kurtun ölmesi problem olur Xanthos 😁
X
Xanthos ⭐ 19y
#5
KURT a HP basmasını ayarladıysanız sorun olacağını sanmıyorum. kurt sizin ölmemeniz için bir kalkan konumunda,sizden önce saldırıyor. Kurtun ölmesi mi karakterinizin ölmesi mi sizin için daha büyük problem olur? :)


söyledigine göre kurtun ölmesi problem olur Xanthos 😁

hade len 😁
Charın ölmesi daha mı iyi, kurt ölsün 😜
düşünsene bone soldier lara kasmaya gidiyon,attan inmenle beraber pata küte şehre geri gidiyon 😁
en azından kurta vurdukları için inip buff basabilme şansın olur ^^
B
Braunx ⭐ 19y
#6
KURT a HP basmasını ayarladıysanız sorun olacağını sanmıyorum. kurt sizin ölmemeniz için bir kalkan konumunda,sizden önce saldırıyor. Kurtun ölmesi mi karakterinizin ölmesi mi sizin için daha büyük problem olur? :)


söyledigine göre kurtun ölmesi problem olur Xanthos 😁



bak bi öncekinde demişsin ki kalkan konumunda kalkanim ölürse ben naparim :!!&%&! :!!&%&!
X
Xanthos ⭐ 19y
#7
söyledigine göre kurtun ölmesi problem olur Xanthos 😁
bak bi öncekinde demişsin ki kalkan konumunda kalkanim ölürse ben naparim :!!&%&! :!!&%&!

- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.

babüşüm sen de haklısın, tam olarak anlatamadım sanırım.Şimdi arkadaşımızın derdi kurdum ölmesin. Ama Sbot'ta maalesef öyle bi seçenek yok. Kurda saldırana saldır sadece Tbot'ta var.
Neyse o zaman bunu de belirteyim ben adminlere , eklesinler bi ara 😄
B
Braunx ⭐ 19y
#8
söyledigine göre kurtun ölmesi problem olur Xanthos 😁
bak bi öncekinde demişsin ki kalkan konumunda kalkanim ölürse ben naparim :!!&%&! :!!&%&!

- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.

babüşüm sen de haklısın, tam olarak anlatamadım sanırım.Şimdi arkadaşımızın derdi kurdum ölmesin. Ama Sbot'ta maalesef öyle bi seçenek yok. Kurda saldırana saldır sadece Tbot'ta var.
Neyse o zaman bunu de belirteyim ben adminlere , eklesinler bi ara :D


senin demek istedigini anlamistim ben zaten 😁 😁 😁 😘
X
Xanthos ⭐ 19y
#9
zeki adamın hali başka oluyo yavv 😁
A
ahanda OP ⭐ 18y
#10
Tmm kurt bizim kalkanımız bir nevi ama neden öteki botlarda olan seçenek bundada olmasın ben ayarlayamıyorum sanıyordum demekki o seçenek yokmuş bilgilendirme için teşekkürler.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: