selam arkadaşlar botun bu ayarını bulamadım forumda aradım ama böyle bir konu bulamadım köpeğim bu yüzden devamlı yatıyor köpeğime saldıran moba saldırmıyor bot bunun bir ayarı varmı ?
Sbot Köpeğe Saldırana Saldırmıyor
· 10 Yanıt · 3.1K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
hmmm bende hiç duymadım bir bakalım neymiş !
KURT a HP basmasını ayarladıysanız sorun olacağını sanmıyorum. kurt sizin ölmemeniz için bir kalkan konumunda,sizden önce saldırıyor. Kurtun ölmesi mi karakterinizin ölmesi mi sizin için daha büyük problem olur? 😊
KURT a HP basmasını ayarladıysanız sorun olacağını sanmıyorum. kurt sizin ölmemeniz için bir kalkan konumunda,sizden önce saldırıyor. Kurtun ölmesi mi karakterinizin ölmesi mi sizin için daha büyük problem olur? :)
söyledigine göre kurtun ölmesi problem olur Xanthos 😁
KURT a HP basmasını ayarladıysanız sorun olacağını sanmıyorum. kurt sizin ölmemeniz için bir kalkan konumunda,sizden önce saldırıyor. Kurtun ölmesi mi karakterinizin ölmesi mi sizin için daha büyük problem olur? :)
söyledigine göre kurtun ölmesi problem olur Xanthos 😁
hade len 😁
Charın ölmesi daha mı iyi, kurt ölsün 😜
düşünsene bone soldier lara kasmaya gidiyon,attan inmenle beraber pata küte şehre geri gidiyon 😁
en azından kurta vurdukları için inip buff basabilme şansın olur ^^
KURT a HP basmasını ayarladıysanız sorun olacağını sanmıyorum. kurt sizin ölmemeniz için bir kalkan konumunda,sizden önce saldırıyor. Kurtun ölmesi mi karakterinizin ölmesi mi sizin için daha büyük problem olur? :)
söyledigine göre kurtun ölmesi problem olur Xanthos 😁
bak bi öncekinde demişsin ki kalkan konumunda kalkanim ölürse ben naparim :!!&%&! :!!&%&!
söyledigine göre kurtun ölmesi problem olur Xanthos 😁
bak bi öncekinde demişsin ki kalkan konumunda kalkanim ölürse ben naparim :!!&%&! :!!&%&!
- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.
babüşüm sen de haklısın, tam olarak anlatamadım sanırım.Şimdi arkadaşımızın derdi kurdum ölmesin. Ama Sbot'ta maalesef öyle bi seçenek yok. Kurda saldırana saldır sadece Tbot'ta var.
Neyse o zaman bunu de belirteyim ben adminlere , eklesinler bi ara 😄
söyledigine göre kurtun ölmesi problem olur Xanthos 😁bak bi öncekinde demişsin ki kalkan konumunda kalkanim ölürse ben naparim :!!&%&! :!!&%&!
- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.- Resim Silinmiş.
babüşüm sen de haklısın, tam olarak anlatamadım sanırım.Şimdi arkadaşımızın derdi kurdum ölmesin. Ama Sbot'ta maalesef öyle bi seçenek yok. Kurda saldırana saldır sadece Tbot'ta var.
Neyse o zaman bunu de belirteyim ben adminlere , eklesinler bi ara :D
senin demek istedigini anlamistim ben zaten 😁 😁 😁 😘
zeki adamın hali başka oluyo yavv 😁
Tmm kurt bizim kalkanımız bir nevi ama neden öteki botlarda olan seçenek bundada olmasın ben ayarlayamıyorum sanıyordum demekki o seçenek yokmuş bilgilendirme için teşekkürler.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap