Selamlar arkadaşlar;
Sbot kullanmaya yeni başladım. 8li partimi yönetirken durdur başlat yapmak can sıkıyor botların hepsini aynı anda başlatabileceğim bir kısayol tuşu varmıdır acaba ?
Sbot Kısayol Tuşları varmıdır ?
· 2 Replies · 5.3K views 0 reading
2 Replies
Log in to write a reply.
Log In