Icerige atla
Extraloob

Sbot hakkında merak ettiğim....

· 9 Replies · 1.7K views
5
5x6 OP ⭐ 16y
#1
Öncelikle herkese selam.Extraloob sitesini uzun zamandır takip ediyorum ancak bi iki sorum olacak:
1) Sbot clintless calısıyor mu ?
2)Alex-cave ' de sbot calıstırabiliyor muyuz?
forum da arattım ama göremedim.Yardımlarınız için simdiden tesekkür ederim (:
9 Replies
Q
Quattro ⭐ 19y
#2
1_ hayır
2_ hayır
5
5x6 OP ⭐ 16y
#3
1_ hayır
2_ hayır

teşekkür ederim.2. soru hkknda bişey daha sorucam bazı arkadaslar bi yolunu bulmus cave de botla kasıyolar nasıl oluyor ?
Q
Quattro ⭐ 19y
#4
1_ hayır
2_ hayır

teşekkür ederim.2. soru hkknda bişey daha sorucam bazı arkadaslar bi yolunu bulmus cave de botla kasıyolar nasıl oluyor ?

Bildiğim kadarı ile çalışmıyo şahsen gidip denemedim 107 pt den ayrılamıyoz belki isrobot kullanıyorlardır.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
bende duydum ama ilgilenemedim devamlı kastığımız için.
J
John.Locke ⭐ 16y
#6
hyr hyr .D
5
5x6 OP ⭐ 16y
#7
8 günde 1m sp kasan varmış sbotla lütfen bilen arkadaşlar ayrıntılı bir şekilde anlatırlarsa sevinirim (:

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: