Öncelikle herkese selam.Extraloob sitesini uzun zamandır takip ediyorum ancak bi iki sorum olacak:
1) Sbot clintless calısıyor mu ?
2)Alex-cave ' de sbot calıstırabiliyor muyuz?
forum da arattım ama göremedim.Yardımlarınız için simdiden tesekkür ederim (:
Sbot hakkında merak ettiğim....
· 9 Replies · 1.7K views 0 reading
9 Replies
1_ hayır
2_ hayır
2_ hayır
1_ hayır
2_ hayır
teşekkür ederim.2. soru hkknda bişey daha sorucam bazı arkadaslar bi yolunu bulmus cave de botla kasıyolar nasıl oluyor ?
1_ hayır
2_ hayır
teşekkür ederim.2. soru hkknda bişey daha sorucam bazı arkadaslar bi yolunu bulmus cave de botla kasıyolar nasıl oluyor ?
Bildiğim kadarı ile çalışmıyo şahsen gidip denemedim 107 pt den ayrılamıyoz belki isrobot kullanıyorlardır.
bende duydum ama ilgilenemedim devamlı kastığımız için.
J
John.Locke
⭐ 16y
hyr hyr .D
8 günde 1m sp kasan varmış sbotla lütfen bilen arkadaşlar ayrıntılı bir şekilde anlatırlarsa sevinirim (:
Log in to write a reply.
Log In