Ne yapıcaz yaw bende mi bir hata var go clinets aktif değil =(
SBOT GO CLİENTS KALKMI :s
· 15 Yanıt · 18K görüntüleme 0 okuyor
15 Yanıt
SBot da clientless için SbotMod (BotShed) olarak geçen programı da ücretli almanız gerekiyor. 4hafta 8 charlık sbotmod hesabı 10TL diye biliyorum. Aslında bu özellik uzun süredir bu şekildedir. Yani kapalıdır ekstra bir program ile kullanıma geçilmiştir bilginiz olsun.
L
Lord_Sniper
⭐ 18y
SBot da clientless için SbotMod (BotShed) olarak geçen programı da ücretli almanız gerekiyor. 4hafta 8 charlık sbotmod hesabı 10TL diye biliyorum. Aslında bu özellik uzun süredir bu şekildedir. Yani kapalıdır ekstra bir program ile kullanıma geçilmiştir bilginiz olsun.
yanlış biliyorsun bugün itibariyle kalktı clientles oyuna yeni özellik geldi artık botla yakalanan 7gün ban yiyor joymax sitesinden okuyabilirsin.
Valla sbottan anlayamadigim acayip şeyler var çok yavaş suan
yanlış biliyorsun bugün itibariyle kalktı clientles oyuna yeni özellik geldi artık botla yakalanan 7gün ban yiyor joymax sitesinden okuyabilirsin.
En son 1 yıl kadar önce oynuyordum. Sbotta clientless için bu botsheld denen zımbırtıyı satın alıp clientless yapabiliyorduk sadece.
Sorun senden kaynaklı değil büyük ihtimal gelen güncellemede botlara engel koydular block yeme ihtimalin var eğer botla girersen.

L
Lord_Sniper
⭐ 18y
Sorun senden kaynaklı değil büyük ihtimal gelen güncellemede botlara engel koydular block yeme ihtimalin var eğer botla girersen.
sorun oyuna gelen yeni algoritma sistemi yeni algoritmada 1 çar açsanda cpu 95% kullanıyor 2 çar açsanda 95% kullanıyor.
L
Lord_Sniper
⭐ 18y
En son 1 yıl kadar önce oynuyordum. Sbotta clientless için bu botsheld denen zımbırtıyı satın alıp clientless yapabiliyorduk sadece.
önceden öyleydi 6 aydır sbotta clientless vardı yeni güncelleme gelince oyuna cpu ne yaparsan yap şuan 95 % kullanıyor.
Botsuz oynanmazki bu oyun.
Yaralı style L
Lord_Sniper
⭐ 18y
http://www.bot-cave.net/index.php?threads/39644/
sorunu çözdüm cpu girip bakabilirsiniz gene türk aklı işte 😄
sorunu çözdüm cpu girip bakabilirsiniz gene türk aklı işte 😄
Bakım biteli uzun süre oldu online azlığı bu yeni bot güncellemesinden kaynaklanıyor büyük ihtimalle.

L
Lord_Sniper
⭐ 18y
Bakım biteli uzun süre oldu online azlığı bu yeni bot güncellemesinden kaynaklanıyor büyük ihtimalle.
sorunu çözdüm bot-cave ye oluşturdum gece bak fullenir 😄
Valla ben hala sorun falan çözemedim sbot un kendisi de itiraf ediyor zaten açıklama yapmışlar zor bir problem diye deneyerek düzeltmeye çalışacaklarmis
L
Lord_Sniper
⭐ 18y
Valla ben hala sorun falan çözemedim sbot un kendisi de itiraf ediyor zaten açıklama yapmışlar zor bir problem diye deneyerek düzeltmeye çalışacaklarmis
sorunu zaten çözülmedi cpu kullanımı devam ama benim yaptığımla cpu çok az çekirdek ayırıyor bilgisayarda bi iş yapacağın zaman sana kasmasını engelliyor
Yaptım ben çok değişmedi ama bi artısı oldu sanki tam anlayamadım . Bu iş yine sbotta bitiyo
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap