Biraz araştırma yaptım ama göremedim , bilmediğim için soruyorum. PH-BOT 'ta olduğu gibi SBOT ile de envanter ve banka düzeleme yapılabiliyor mu , yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi forumlar.