Arkaşıma gerekli bu bot. Onda hata alıyoruz. Dedim ben bir indireyim olacakmı. İndirdim direk açıldı bot hiçbir sorun vermeden.. Anlamadım gitti yav..
SBot Crack By Respect [ 4 Mayıs 2009 ]( Video anlatım )
· 364 Yanıt · 30K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 18 / 19
Yanıtlar
Arkadaşlar botu çalışanlar bu topic'e yorum yapmasın sinirlerim bozuluyoda 🙄 🙄
-
[ek #12654]
Arkadaşlar botu çalışanlar bu topic'e yorum yapmasın sinirlerim bozuluyoda 🙄 🙄
Aynen benimde öyle oluyordu ,ki şimdiye kadar ^^ Adamın biri format at geçer dedi kökten çözüm ^^ bende salla dedim sonra pc yi geri tarihe almak geldi içimden ^^ mayıs4 e geri aldım ve şuan bot çalışıyor ^^ sabahtan beri nasıl gelmedi aklıma anlamadım ^^ Çok sağol Adamın biri ^^
Ps: Adamın biri ==> Black Rain 😘 😘
Vista'da geri tarihe nasıl alınıyor? 😆
[F New]Solo Gitarist
Yeni format attım; Yani bugün üstelik 2009 sürüm bi XP(full güncel)
>ama Yine aynı hatayı veriyo.Anlamsız yazılar
>>Neyse seçici geçirgen olsada bi crack var 🙄
>ama Yine aynı hatayı veriyo.Anlamsız yazılar
>>Neyse seçici geçirgen olsada bi crack var 🙄
respect hocam harbiden arkadaşlar ilk de bisorun alıyormu bilmem ama ben kullandım sabahdan beri ikinci bi charı açabiliyordum ama şuan ikinci bi char açamıyorum.. olayı şöyle izah ediyim birinci char sabahın erken saatlerinden beri oyunda dün de oyundaydın sabah dc yedim ve tekrar girdim ikinci chara da gireibliyordum şuan birinci char oyundan çikmadı ama ikinci char açarken crack süresi bitti gibisinden yazı yazıyor nasıl bi çare dşünüyorsunuz gerçekten merak etmekteyim...
kolay gelsin
kolay gelsin
Arkadaslar Bot 1 Gün Çalışıyor En Fazla Daha Fazla Çalıştırmak İstiyorsanız Denetim Masasından Yeni Bi KUllanıcı Hesabı Oluşturun O Hesapta Açmayı Deneyin Sınırlı Hesap Açın Yetio :)Hadi Kolay Gele Benim Bulduğum Çözümleme Bu...
S
StickControl
⭐ 19y
botu çalıştırdım güzel, ama eskiden tbot crack kullanıyordum malum crack yapdıkdan sonra oyuna normal girerken start dediğimizde Error veriyordu.
Sbotla girerken login diyip silkroad klasörünü gösterdikden sonra stard diyorum silkroad açılmıyo 😞 aşağıda failed fln yazıyor
Sbotla girerken login diyip silkroad klasörünü gösterdikden sonra stard diyorum silkroad açılmıyo 😞 aşağıda failed fln yazıyor
kardeş onun sebebi silkroad klasörünü yanlış gösterilmesi settings den sikroad yerini doğru göster
Arkadaslar Bot 1 Gün Çalışıyor En Fazla Daha Fazla Çalıştırmak İstiyorsanız Denetim Masasından Yeni Bi KUllanıcı Hesabı Oluşturun O Hesapta Açmayı Deneyin Sınırlı Hesap Açın Yetio :)Hadi Kolay Gele Benim Bulduğum Çözümleme Bu...
evt kardeş doğru söylüyosun ben botu dün kurdum normal çalşıyodu şimdi çalışmıyo 😞
-
[ek #12654]
dokunmaz.
ya tam olarak bi çözüm yok mu acaba
ya tam olarak bi çözüm yok mu acaba
Şanslı gününü bekleyeceksin :/ 1 gün çalışıyor 1 gün çalışmıyor :S bende de 2gündür çalışmıyor oda ayrı :/
[ek #12654]
botun çıktığı gün indirdim fakat şuana kadar sadece ilk gün çalıştı
2 gündür çalışmıyor 1 gün çalıştı ondada oyuna giremedim traffic den 😢
bu topic yine global olursa iyi olur bence çözümünü bulanlar belki de topic i bulamıyorlardır
o zaman biz sadece crackin 1 günlük trial versiyonunu kullandık :?
Daha dün Black Rain ss koydu ben koydum ne 1 günü..ben hala kullanıyorum..Hamza hala kullanıyor..
Siz başka bir sbot indirip Trial bilgilerini systeme yedirttiyseniz 1 gün olarak işler tabi sizde..
Siz başka bir sbot indirip Trial bilgilerini systeme yedirttiyseniz 1 gün olarak işler tabi sizde..
bende herkes gibi bu topicten indirdim kurdum. resimlerde anlatıldığı gibi başka hiçbirşeye ellemedim 🙄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap