Icerige atla
Extraloob

SBot Crack By Respect [ 4 Mayıs 2009 ]( Video anlatım )

· 364 Yanıt · 30K görüntüleme · Sayfa 18 / 19
Yanıtlar
B
BluT ⭐ 18y
#341
Arkaşıma gerekli bu bot. Onda hata alıyoruz. Dedim ben bir indireyim olacakmı. İndirdim direk açıldı bot hiçbir sorun vermeden.. Anlamadım gitti yav..
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#342
Arkadaşlar botu çalışanlar bu topic'e yorum yapmasın sinirlerim bozuluyoda 🙄 🙄
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#343
-
[ek #12654]
.NET
.NET ⭐ 19y
#344
Arkadaşlar botu çalışanlar bu topic'e yorum yapmasın sinirlerim bozuluyoda 🙄 🙄

Aynen benimde öyle oluyordu ,ki şimdiye kadar ^^ Adamın biri format at geçer dedi kökten çözüm ^^ bende salla dedim sonra pc yi geri tarihe almak geldi içimden ^^ mayıs4 e geri aldım ve şuan bot çalışıyor ^^ sabahtan beri nasıl gelmedi aklıma anlamadım ^^ Çok sağol Adamın biri ^^
Ps: Adamın biri ==> Black Rain 😘 😘

Vista'da geri tarihe nasıl alınıyor? 😆
[F New]Solo Gitarist
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#345
Yeni format attım; Yani bugün üstelik 2009 sürüm bi XP(full güncel)
>ama Yine aynı hatayı veriyo.Anlamsız yazılar
>>Neyse seçici geçirgen olsada bi crack var 🙄
E
Envy_16 ⭐ 19y
#346
respect hocam harbiden arkadaşlar ilk de bisorun alıyormu bilmem ama ben kullandım sabahdan beri ikinci bi charı açabiliyordum ama şuan ikinci bi char açamıyorum.. olayı şöyle izah ediyim birinci char sabahın erken saatlerinden beri oyunda dün de oyundaydın sabah dc yedim ve tekrar girdim ikinci chara da gireibliyordum şuan birinci char oyundan çikmadı ama ikinci char açarken crack süresi bitti gibisinden yazı yazıyor nasıl bi çare dşünüyorsunuz gerçekten merak etmekteyim...

kolay gelsin
N
N0F3AR ⭐ 19y
#347
Arkadaslar Bot 1 Gün Çalışıyor En Fazla Daha Fazla Çalıştırmak İstiyorsanız Denetim Masasından Yeni Bi KUllanıcı Hesabı Oluşturun O Hesapta Açmayı Deneyin Sınırlı Hesap Açın Yetio :)Hadi Kolay Gele Benim Bulduğum Çözümleme Bu...
S
#348
botu çalıştırdım güzel, ama eskiden tbot crack kullanıyordum malum crack yapdıkdan sonra oyuna normal girerken start dediğimizde Error veriyordu.
Sbotla girerken login diyip silkroad klasörünü gösterdikden sonra stard diyorum silkroad açılmıyo 😞 aşağıda failed fln yazıyor
P
plusTURK ⭐ 18y
#349
kardeş onun sebebi silkroad klasörünü yanlış gösterilmesi settings den sikroad yerini doğru göster
P
plusTURK ⭐ 18y
#350
Arkadaslar Bot 1 Gün Çalışıyor En Fazla Daha Fazla Çalıştırmak İstiyorsanız Denetim Masasından Yeni Bi KUllanıcı Hesabı Oluşturun O Hesapta Açmayı Deneyin Sınırlı Hesap Açın Yetio :)Hadi Kolay Gele Benim Bulduğum Çözümleme Bu...


evt kardeş doğru söylüyosun ben botu dün kurdum normal çalşıyodu şimdi çalışmıyo 😞
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#351
-
[ek #12654]
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#352
dokunmaz.
Advance
Advance ⭐ 18y
#353
ya tam olarak bi çözüm yok mu acaba
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#354
ya tam olarak bi çözüm yok mu acaba

Şanslı gününü bekleyeceksin :/ 1 gün çalışıyor 1 gün çalışmıyor :S bende de 2gündür çalışmıyor oda ayrı :/
[ek #12654]
Advance
Advance ⭐ 18y
#355
botun çıktığı gün indirdim fakat şuana kadar sadece ilk gün çalıştı
M
MaxPayne ⭐ 19y
#356
2 gündür çalışmıyor 1 gün çalıştı ondada oyuna giremedim traffic den 😢
Advance
Advance ⭐ 18y
#357
bu topic yine global olursa iyi olur bence çözümünü bulanlar belki de topic i bulamıyorlardır
T
TwiLighT ⭐ 18y
#358
o zaman biz sadece crackin 1 günlük trial versiyonunu kullandık :?
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#359
Daha dün Black Rain ss koydu ben koydum ne 1 günü..ben hala kullanıyorum..Hamza hala kullanıyor..

Siz başka bir sbot indirip Trial bilgilerini systeme yedirttiyseniz 1 gün olarak işler tabi sizde..
T
TwiLighT ⭐ 18y
#360
bende herkes gibi bu topicten indirdim kurdum. resimlerde anlatıldığı gibi başka hiçbirşeye ellemedim 🙄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: