Hata konusunda bir gün veriyor bir gün vermiyor anlamadım gitti.
SBot Crack By Respect [ 4 Mayıs 2009 ]( Video anlatım )
· 364 Yanıt · 30K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 17 / 19
Yanıtlar
🎭 ben de sorunumu çözemedim bir türlüYou reached your trial limitation and you are unable to continue trying it!
bu nedir yahu? ilk kullandığımda ne güzel çalışıyordu. şimdi bu hata yüzünden giremiyorum
Aynen sabahtan beri bu hatayı verip duruyor .
[ek #12654]
Hatanın Türkçe anlamı.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.
Hatanın Türkçe anlamı.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.
hatanın ne anlama geldiğini zaten biliyoruz. fakat çözümünü bulmak gerek 🎭
Hatanın Türkçe anlamı.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.
Çözümlemen nedir ? 😁
[ek #12654]
Hatanın Türkçe anlamı.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.
Çözümlemen nedir ? 😁
😈 😁
Hatanın Türkçe anlamı.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.
Çözümlemen nedir ? 😁
😈 😁
Çözümünü bilsem heralde kendim çözer kullanırdım.
😁
😁
Sen gülme hacım hizmet bekliyoruz senden 😜 çalış çalış hadi ^^
[ek #12654]
B
Black Rain
⭐ 19y
7 Mayıs 2009 Saat: 20:52:02
Bot sorunsuzz bir şekilde çalışıyor ☕ 8)

Bot sorunsuzz bir şekilde çalışıyor ☕ 8)

KVP time tüm hayat durur Respect tv başına geçer 🍿
zaten en başta dedim ki bot "bende" çalışmıyor. yani yanlış anlaşılmasın botta bir sorun olduğunu düşünmüyorum ^^
@Black Rain
hacım deli olcam ya ^^ bot adam mı seçiyor ne 😁
hacım deli olcam ya ^^ bot adam mı seçiyor ne 😁
[ek #12654]
aye aye
Ne güzel ya Crack var ama kullanamıyoruz 😄 😄
sevinçten çatlayacam ** 😈 😈
sevinçten çatlayacam ** 😈 😈
bende çalşıyor ama oyuna giremiyorum bi türlü ne biçim bi trafik tir ya bu :S
ya ben bu library files kurdum ondan sonra böyle olmaya başladı acaba library files ile gelen ocx leri ve dll leri bulup silsem düzelir mi?
J
joLLy jaRin
⭐ 17y
7 Mayıs 2009 Saat: 20:52:02
Bot sorunsuzz bir şekilde çalışıyor ☕ 8)
Bot kişiye göre adam seçiyor.
Jadakiss sende library files yüklü mü?
Bu crack'i Programlama bilen biiiri kurcalayamazmı yaff?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap