Icerige atla
Extraloob

SBot Crack By Respect [ 4 Mayıs 2009 ]( Video anlatım )

· 364 Yanıt · 30K görüntüleme · Sayfa 17 / 19
Yanıtlar
Q
qwes ⭐ 19y
#321
Hata konusunda bir gün veriyor bir gün vermiyor anlamadım gitti.
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#322


🎭 ben de sorunumu çözemedim bir türlü

You reached your trial limitation and you are unable to continue trying it!


bu nedir yahu? ilk kullandığımda ne güzel çalışıyordu. şimdi bu hata yüzünden giremiyorum

Aynen sabahtan beri bu hatayı verip duruyor .
[ek #12654]
Q
qwes ⭐ 19y
#323
Hatanın Türkçe anlamı.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.
T
TwiLighT ⭐ 18y
#324
Hatanın Türkçe anlamı.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.


hatanın ne anlama geldiğini zaten biliyoruz. fakat çözümünü bulmak gerek 🎭
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#325
Hatanın Türkçe anlamı.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.

Çözümlemen nedir ? 😁
[ek #12654]
T
TwiLighT ⭐ 18y
#326
Hatanın Türkçe anlamı.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.

Çözümlemen nedir ? 😁


😈 😁
Q
qwes ⭐ 19y
#327
Hatanın Türkçe anlamı.
Sen Crack ' e sınırlama getirdin ve sen onu denemeye devam edemessin.
Bunun üstünde yoğunlaşmak gerekiyor.

Çözümlemen nedir ? 😁


😈 😁


Çözümünü bilsem heralde kendim çözer kullanırdım.
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#328
😁
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#329
😁

Sen gülme hacım hizmet bekliyoruz senden 😜 çalış çalış hadi ^^
[ek #12654]
B
Black Rain ⭐ 19y
#330
7 Mayıs 2009 Saat: 20:52:02


Bot sorunsuzz bir şekilde çalışıyor ☕ 8)

L
Leet1 OP ⭐ 19y
#331
KVP time tüm hayat durur Respect tv başına geçer 🍿
T
TwiLighT ⭐ 18y
#332
zaten en başta dedim ki bot "bende" çalışmıyor. yani yanlış anlaşılmasın botta bir sorun olduğunu düşünmüyorum ^^
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#333
@Black Rain
hacım deli olcam ya ^^ bot adam mı seçiyor ne 😁
[ek #12654]
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#334
aye aye
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#335
Ne güzel ya Crack var ama kullanamıyoruz 😄 😄
sevinçten çatlayacam ** 😈 😈
P
plusTURK ⭐ 18y
#336
bende çalşıyor ama oyuna giremiyorum bi türlü ne biçim bi trafik tir ya bu :S
Advance
Advance ⭐ 18y
#337
ya ben bu library files kurdum ondan sonra böyle olmaya başladı acaba library files ile gelen ocx leri ve dll leri bulup silsem düzelir mi?
J
#338
7 Mayıs 2009 Saat: 20:52:02


Bot sorunsuzz bir şekilde çalışıyor ☕ 8)



Bot kişiye göre adam seçiyor.
Advance
Advance ⭐ 18y
#339
Jadakiss sende library files yüklü mü?
İ
İTEVLADI ⭐ 18y
#340
Bu crack'i Programlama bilen biiiri kurcalayamazmı yaff?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: