Icerige atla
Extraloob

SBot Crack By Respect [ 4 Mayıs 2009 ]( Video anlatım )

· 364 Yanıt · 30K görüntüleme · Sayfa 14 / 19
Yanıtlar
E
Exa ⭐ 17y
#261
Bot çalışmıyor söylenen herşeyi uyguladım fakat olmadı.

- Resim Silinmiş.


bende aynı hatayı alıyorum :S
P
#262
Bot çalışmıyor söylenen herşeyi uyguladım fakat olmadı.

- Resim Silinmiş.


malesef aynı hata...
K
koraykhan ⭐ 19y
#263
bide şu lanet olası banlanma olayı olmasa..Neyse Saolasın
D
#264
banlanma riski varmı
B
#265
kime dediysem sbot crack çıkmış diye ban yersin dediler 90 lv içinde silk bulunan preli charım var paralı sbot kullanmakla bu crackli sbot kullanmak arasında joymax için bi fark varmı yani ban olayı ne ?
.NET
.NET ⭐ 19y
#266
İkisinde de banlanma riski var
[F New]Solo Gitarist
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#267
Ban riski aslında yok gibi birşey..binlerce sbot kullanan var ki çoğu clientless yapıyor...Hiç biri banlanmadı..


Ki joymax gelip bunu Respect cracklemiş o vakit banlayalım diye ayrım yapacak değil 😉 xP
T
TwiLighT ⭐ 18y
#268
pazar ve pazartesi günleri sorunsuz çalışan bot şu anda "bende" çalışmıyor yahu :?

try dediğim anda hata veriyor "you reached your trial limitation and you are unable to contunie trying it"

register kodu mu gerekiyor artık 😕
E
#269
ayne hata bendede var çalışmıyor şu an
E
Eyenagel ⭐ 19y
#270
Merhaba benim soracagım konu şu;
Bu site aracığııyla buldugum bir charla kendi charımı takas etmek istedim takas yapacağım kişi afkbaby idi bu sitede, msn uzerinden konusutk anlastık kendisi düzgün birine benziyordu bende güvendim neyse gerekli tüm bilgileri verdim ve daha sonra kendi charının bilgilerini bana e mail olarak atmasını soyledim çünkü çıkmam gerekiyordu neyse o da tamam dedi o günden beridir msn ye de girmiyor siteye de girmiyor konudaki topice mesajlar yazıyorum hicbirine cevap vermiyor nerdeyse 10-15 gün artık umudum kalmadı çaldırdığım charın id sini gizli sorusunu biliyorum ve charda verification var ve verification olmuş E-maili de biliyorum ama bu e mail in parolasını bilemiyorum herhangi bir şekilde (msn kırarak vs ) karakteri geri alabilir miyim yoksa soğuk su mu içeyim ? 😄 🙄 en kötü ihtimal paypaldan silkleri geri alarak chargeback yapmayı düşünüyorum ama kıyamıyorum da çünkü e mailin parolayı ogrendigim an charı ger ialabiliri ve de 89 LV Nuker o kadar emek var banlamayı da göze alamıyorum sizce ne yapabilirim ? calınan Char: _DuKe_ 89 Lv Server Odin - almak istedigim car ise _ThanataS_ Server Persia lv 83
Teşekkürler, 👋
J
Jookie ⭐ 18y
#271
"you reached your trial limitation and you are unable to contunie trying it" hatası alıyorum TRY butonuna basınca. Sizce neden olabilir ?
Advance
Advance ⭐ 18y
#272
Netframework , sp3 yüklü olmayabilir belki onlardan dolayı çalışmıyordur "you reached your trial limitation and you are unable to contunie trying it" hatası alanlar için söylüyorum tamamen sallamadır çünkü ben yeni format attım sp3 ve framework yükledim çalışıyor denemnizi tavsiye ederim
.NET
.NET ⭐ 19y
#274
Hata alanlar http://rapidshare.com/files/229860299/loader.exe.html bu dosyayı sbot klasörüne atsınlar sonra bunu çalıştırın sadece 1.20 versiyon ile çalışmaktadır

Dalga mı geçiyosun? Silkroad 1.89 versiyonunda, sen 1.20'de çalışıe diyosun, yani Legend 2..
[F New]Solo Gitarist
T
turkprince ⭐ 17y
#275
Hata alanlar http://rapidshare.com/files/229860299/loader.exe.html bu dosyayı sbot klasörüne atsınlar sonra bunu çalıştırın sadece 1.20 versiyon ile çalışmaktadır

Dalga mı geçiyosun? Silkroad 1.89 versiyonunda, sen 1.20'de çalışıe diyosun, yani Legend 2..

Dalga geçtiğim falan yok sen yanlış anladın 1.20 sbotun versiyonudur
H
Hyperion ⭐ 17y
#276
trial hatası gelmior ama sbot login de olmuyor
M
Milano ⭐ 18y
#277
Hata alanlar http://rapidshare.com/files/229860299/loader.exe.html bu dosyayı sbot klasörüne atsınlar sonra bunu çalıştırın sadece 1.20 versiyon ile çalışmaktadır

Dalga mı geçiyosun? Silkroad 1.89 versiyonunda, sen 1.20'de çalışıe diyosun, yani Legend 2..

Dalga geçtiğim falan yok sen yanlış anladın 1.20 sbotun versiyonudur

Şunun VirusTotalını bir koysana virus kaynıyor.
H
Hyperion ⭐ 17y
#279
try hatası yok ama sbot connection error verio
T
turkprince ⭐ 17y
#280
Themida adlı bir programla korunuyor ve antivirüs sistemleri bu kilidi açamadığından direk virüs damgası yapıştırıyor. güvenle indirebilirsiniz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: