Icerige atla
Extraloob

SBOT CLIENTLESS

· 33 Yanıt · 37K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Y
Yabuzaa ⭐ 16y
#21
beyler en iyi konuşmayı ben yapıcam 😊 konuya eklerseniz sevinirim. Sbot yapımcıları biraz muhafazakar kesimden serverlar çok doluyor diye üyelik alımını kapatmışlardı. Clientless i kapatmalarıda aynı sebep serverlar çok dolmasın diye. Yani Sbot yapımcıları işin pekde parasında değil. Clientless kullanıp kullanmamak bişey değiştirmez. Her zaman ban şansınız eşittir.

LOL,üyelik alımını kendi sbot server'ı dolduğu için kapattı.Oyun ile alakası yok.
Ps : COOL story bro.
M
Mateso ⭐ 18y
#22
ban riski yüksek normal kullanıcılar denemez ama akademi falan kasanlar ezık charlarda boyle yaparak gene serverları doldurur kötü oldu bu

Bu dediklerini ibotla daha iyi yapabilirsin sbot oto master lvl yükseltmiyor ki
H
hub ⭐ 15y
#23
🤘
M
Mateso ⭐ 18y
#24
''BAnlanma riski clientlessde çok yüksek'' böyle bir hurafe almış başını gidiyor gm senin clientli botla girdiğini anlamıyorda clienless botla girdiğinimi anlıyor ? illegal program sonuçta ne olursa olsun ban sebebidir.
H
hub ⭐ 15y
#25
🙏
B
bow778 ⭐ 17y
#26
Merhaba konu açıldığında yeniyken görmüştüm ve hemen deneme amaçlı kurdum, kendim bir goldbotcuyum ve firma ismi vermeyeceğim, hakshield kapalı diye korkan arkadaşlar için şunu söyliyim, program onu aşmak için emulator kullanıyor.

Petra serverindeki Goldbotlarımda denedim yaklaşık 24 saat sonra ban yediler, sanırım programın biraz daha gelişmesini bekleyeceksiniz. şuanda snowservice'nin gold botlarında hackshiled açık gibi gösteren bir emulator var ve onlar ban yemiyor. Bu programın emulatoru ya çalışmıyor yada emulator aktif edildi mesajı sahte. bana kalırsa tamamen sahte, emulatoru falan yok, çünkü periyodik olarak dc yiyorlar(clientless olduğunu joymax anladığı an dc yersiniz).

Programdan uzak durmanızı öneririm. Test ettim onaylamadım 😆
G
GNR ⭐ 18y
#27
Merhaba konu açıldığında yeniyken görmüştüm ve hemen deneme amaçlı kurdum, kendim bir goldbotcuyum ve firma ismi vermeyeceğim, hakshield kapalı diye korkan arkadaşlar için şunu söyliyim, program onu aşmak için emulator kullanıyor.

Petra serverindeki Goldbotlarımda denedim yaklaşık 24 saat sonra ban yediler, sanırım programın biraz daha gelişmesini bekleyeceksiniz. şuanda snowservice'nin gold botlarında hackshiled açık gibi gösteren bir emulator var ve onlar ban yemiyor. Bu programın emulatoru ya çalışmıyor yada emulator aktif edildi mesajı sahte. bana kalırsa tamamen sahte, emulatoru falan yok, çünkü periyodik olarak dc yiyorlar(clientless olduğunu joymax anladığı an dc yersiniz).

Programdan uzak durmanızı öneririm. Test ettim onaylamadım 😆

Bence bu msj ilk konuya eklenmeli kesinlikle herkes bunu okuduktan sonra kendisi karar versin kullanıp , kullanmamaya
G
guretsa ⭐ 17y
#28
arkdaşlar ben bunu aldım 2. gün oldu kullanamadım ayarları doğru yaptım ama kill client diyince 1-2 dk sürmeden dc veriyo sonra giriyo oyuna sonra tekrar dc bilginiz varsa yardımcı olursanız sevinirim
H
#29
ben aldım beyler bi deniyorum sakatlık cıkarsa haber veririm



sbotmod üyeliği almışsın nereden aldın mesala sbotu bot-cave.net den alınıyor uyelikler paypal veya birbaşka kredi kartı yoluyla süresi uzatılıyor sen sbotmod üyeliğini nereden aldın + memnun musun?

110 LWL çarım var bir sorun olur mu banlanma riski varmı bu sbotmod üyeliğini aldığımda?
C
#30
ben yükleme yaptım tüm dosyaları ayarladım fakat serial okunamadı hatası veriyor nedenini bilen varsa yardım lütfen
D
drkhn007 ⭐ 17y
#31
teşekkürler
M
mrtcnt ⭐ 18y
#32
Uzun zamandır yazan yok ama okuyan belki olur diye bilgi veriyorum. Sbotmod kullanıyorum ve memnunum. Ban riski sbot ile aynı bence. Şubatta bow778 birşeyler yazmış ama sanırım o sorunu halletmişler ağustosa kadar. Şahsi fikrim goldbot amaçlı iitemleri skilleri levelleri aynı charlar açarsanız banlanacaktır.

Ben kendime 8li pt kuruyorum henüz bir sorun çıkmadı.
S
sovalye ⭐ 19y
#33
uyelik alımı kapalımı suanda siitenin?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: