beyler en iyi konuşmayı ben yapıcam 😊 konuya eklerseniz sevinirim. Sbot yapımcıları biraz muhafazakar kesimden serverlar çok doluyor diye üyelik alımını kapatmışlardı. Clientless i kapatmalarıda aynı sebep serverlar çok dolmasın diye. Yani Sbot yapımcıları işin pekde parasında değil. Clientless kullanıp kullanmamak bişey değiştirmez. Her zaman ban şansınız eşittir.
LOL,üyelik alımını kendi sbot server'ı dolduğu için kapattı.Oyun ile alakası yok.
Ps : COOL story bro.