Arkadaşlar ne yaptıysam botu kasmaya başlatamadım.Start diyorum koşma skillini yapıp sonra dc veriyor.Sebebini bilen varsa nedenini yazabilirmi acaba ?
Sbot Bir Sorun ?
· 3 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Aynı sorunu yaşayan olursa botu silip tekrar kursun(kendı sıtesınden ındırın).Ben boyle yaptım calıstı.
soruun cevabı bende arkadaşım skill ekleme kısmında bufflar bölümüne veya attack bölümüne passif skill eklemişsin yani pasif skilleri silersen çalıştığını görürsün 👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap