Bende sbot almak istiyorum ama yetkili biri bana yardımcı olabilir mi?
SBOT AUTOLOGIN SATIŞLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR [ 10 TL ]
· 201 Yanıt · 46K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 9 / 10
Yanıtlar
slm ben sbot almak istiyorum ne yapmam gerkli acil cvp bekliormm
daha önceden yüklenmiş bir sbot hesabınız varsa hesaplarımıza 16 tl yatırmanız yeterlidir.
daha önce almadım bu ilk olucak auto login içinde ayrı ödeme mi yapmam gerekiyor.
sbot 16 tl + autologin 10 tl = toplam 26 tl ve dip no, daha önceden yüklenmiş bir sbot hesabınız olması lazım.
ben yeni üyelik aldım kendi sitesinden ama yeni üyelere satış yokmuş en az 30 günlük üye olmak gerekiyor o hesaba yükleyemiyormuyum. yada sizden hesap alabiliyormuyuz?
100 TL fiyatla satıyoruz biz eski üyeliği.
100 TL fiyatla satıyoruz biz eski üyeliği.
Abi İmage Kodları Bugün Kalkdıya Hala Satıyor musunuz? 😐 😐 😐
hayırlı olsun en yakın zamanda bende temin edeceğim :D
+1 😁
B
batuhantek
⭐ 17y
iyiymiş
abi bende almak istiyorum 1 aylık sbot 10 ytl mi ödemem gerekiyor. garanti bankasından internetten işlem ile parayı yollayabilirm .
evet.
ewt bende almmayı dusunuodum ama vazgectim ama emeğinize sağlık
artık sbot oto logindeki otomatik image code ye gerek yok entera basılı tutun yada kagat sıkıstırın kendı otomatik girsin benım gibi ben kagat sıkıstırdım :D:D sürekli denio ama no dc olmadan denemeyın cünkü pek işe yaramaaz :):):)
- Resim Silinmiş.
artık sbot oto logindeki otomatik image code ye gerek yok entera basılı tutun yada kagat sıkıstırın kendı otomatik girsin benım gibi ben kagat sıkıstırdım :D:D sürekli denio ama no dc olmadan denemeyın cünkü pek işe yaramaaz :):):)- Resim Silinmiş.
ahahah yurdumun zekasına bayılıyorum ulen 20 tl versende 1 aylık premium silver alsan böyle varoşça oynamasan olmaz mı yazık 😄
Kağıdı kim icat etti diye soru var google reklamlarında o geldi aklıma direk 😜 Çinliler bu kağıdı icat ederken ne amaçlı icat ederken bu günleri hesaplamışlarmıydı acaba 😄
ahahah yurdumun zekasına bayılıyorum ulen 20 tl versende 1 aylık premium silver alsan böyle varoşça oynamasan olmaz mı yazık :D
naabim aslında alacaktım ama meslek lisesi 2. sınıfta kı stajı bu 3 ayda yaptırıolar sabah 7 aksam 7 calısıom aksam zaten bos oluo haziran 15 ten sonra gerek yok yane o yüzden yoksa botsuz presiz oynamam gırgır olsun dıe amac o yane bu arada o foto bana ait 😊
K
kemalgelir
⭐ 18y
hayırlı olsun en kısa zamanda bende sbot kullanmaya başlayacağım
ellerine sağlık
ellerine sağlık
ooo kimler gelmiş kimler batterst 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap