Icerige atla
Extraloob

SBOT AUTOLOGIN SATIŞLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR [ 10 TL ]

· 201 Yanıt · 46K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 2 / 10
Yanıtlar
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#21
Ben tam olarak anlayamadım.


Şimdi ben sizin hesabınıza 12tl yatırınca hem autologin hemde 1 aylık sbot sahibimi olucam.Yoksa sadece autologin sahibimi???


Sadece Auto Login programı için gerekli olan ücrettir 12TL.



👍
O
#22
okan bey toplu olarak alımlarda indirim olurmu 10TL den gibi mesela ayrıca bende 2pc var ödemesini yaptıgım sbot auto logini 2sindede kullanabilecekmiyim yoksa ayrı ayrımı almak gerekiyor. pm olarak bildirirseniz sevinirim thx.
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#23
okan ne yaptın dostum. program 2.5$ e satılmıyormu zaten ^^ biraz indirsen fiyatıda alsak diyordum



ok fiyatı aşağıya çekiyorum 10 TL 😉
P
Prada ⭐ 19y
#24
Oy Oy Oy ilk gündende indirimi kaptınız hadi bakalım ^^
O
#25
hangi sitede 2.5$ =5TL ögrenci adamız
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#26
ben aldım muhteşem birşey yahu artık charlarla hiç işim yok kendi kendilerine dc yiyorlar kendi kendilerine oyuna giriyorlar ahahaha deli makara 😄
P
#27
DC yedihi zaman oyundan çıkıp giriyor mu mesela check yedik çıkıp giriyor mu?yada net koptu geldigi zaman giriyor mu?
P
#28
ben aldım muhteşem birşey yahu artık charlarla hiç işim yok kendi kendilerine dc yiyorlar kendi kendilerine oyuna giriyorlar ahahaha deli makara :D

wayy süpermiş sorunsuz çalışıyor mu okan abi bende alırım valla 😄
Kalkandelen
#29
Bu Konu Hakkında Biraz Daha Bİlgi ALsak Daha Güzel olucak
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#30
herşeyi yapıyor sen pc ve neti açık bırak programı saat gibi kur o dc yediği anda senin yapman gerekenleri yapıyor ben kurdum ufak tefek hataları var ama görevini yapıyor ve devamlı yenileniyor.
Kalkandelen
#31
herşeyi yapıyor sen pc ve neti açık bırak programı saat gibi kur o dc yediği anda senin yapman gerekenleri yapıyor ben kurdum ufak tefek hataları var ama görevini yapıyor ve devamlı yenileniyor.



Bilgi İçin Teşekkür Ederimde Ben O Anlamda Sormadım (: Bu Sitenin Cıkardığı Programmı? Yoksa, Sizin Cıkardığınız Bir Programmı ? Yoksa , İsroBot Taki Gibi AutoLogin Gibimi İşliyor (:

Ps: Bunu Aldığımız Zaman İstediğimiz Kadar Charda Kullanabiliyormuyuz ?
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#32
bu başka bir firmanın çıkarttığı program sbot gibi sbot ile beraber çalışıyor nasıl ki sbotu aylık alıyoruz bunu da aylık alıyor ve net açık pc açık olsun yeterli charı kendisi oyuna sokuyor istediğiniz biçimde bir kere ayarlıyorusunuz gerisini o yapıyor mantık script oluşturma mantığıdır.
Kalkandelen
#33
bu başka bir firmanın çıkarttığı program sbot gibi sbot ile beraber çalışıyor nasıl ki sbotu aylık alıyoruz bunu da aylık alıyor ve net açık pc açık olsun yeterli charı kendisi oyuna sokuyor istediğiniz biçimde bir kere ayarlıyorusunuz gerisini o yapıyor mantık script oluşturma mantığıdır.


Peki TeşekkürLer Acıklama İçin En Kısa Zamanda Üründen Deniyeceğim (:
P
#34
bundan aliyim kullanıyım en yakın zamanda 😄
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#35
geç bile kaldın sen 😄


Ps : lvl 100 olmadın mı halen kuzum sen 😜
P
#37
geç bile kaldın sen 😄


Ps : lvl 100 olmadın mı halen kuzum sen :P

abi pek kasmıyorum char kasıp satma işine döndüm ama 99 oldum sadece preleri kasıyodum ondandan vaz gectim TL lazım char kasıyorum 😄
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#38
satışlarımız halen devam etmektedir 😘
F
Furina ⭐ 19y
#39
Boynumdaki tutulma geçerse almak için yola çıkacağım ^^
_
_wanted_ ⭐ 18y
#40
Tebrik ederim.^^ müthiş olmuş 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: