Ben tam olarak anlayamadım.
Şimdi ben sizin hesabınıza 12tl yatırınca hem autologin hemde 1 aylık sbot sahibimi olucam.Yoksa sadece autologin sahibimi???
Sadece Auto Login programı için gerekli olan ücrettir 12TL.
👍
Ben tam olarak anlayamadım.
Şimdi ben sizin hesabınıza 12tl yatırınca hem autologin hemde 1 aylık sbot sahibimi olucam.Yoksa sadece autologin sahibimi???
Sadece Auto Login programı için gerekli olan ücrettir 12TL.
okan ne yaptın dostum. program 2.5$ e satılmıyormu zaten ^^ biraz indirsen fiyatıda alsak diyordum
ben aldım muhteşem birşey yahu artık charlarla hiç işim yok kendi kendilerine dc yiyorlar kendi kendilerine oyuna giriyorlar ahahaha deli makara :D
herşeyi yapıyor sen pc ve neti açık bırak programı saat gibi kur o dc yediği anda senin yapman gerekenleri yapıyor ben kurdum ufak tefek hataları var ama görevini yapıyor ve devamlı yenileniyor.
bu başka bir firmanın çıkarttığı program sbot gibi sbot ile beraber çalışıyor nasıl ki sbotu aylık alıyoruz bunu da aylık alıyor ve net açık pc açık olsun yeterli charı kendisi oyuna sokuyor istediğiniz biçimde bir kere ayarlıyorusunuz gerisini o yapıyor mantık script oluşturma mantığıdır.
geç bile kaldın sen 😄
Ps : lvl 100 olmadın mı halen kuzum sen :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap