Regarding purchases and clientless limitations PDF Print E-mail
Friday, 13 February 2009 17:03
Due to the countless requests and mails SBot will reopen purchases for new customers very soon!
To be fair to all and not harming environment in any way when we open SBot for a bigger number of users, some strict limitations will be imposed for the usage of clientless feature.
Details will be posted as soon as preparations are finished and before reopening purchase of SBot again. Also make sure to read the global anouncement in our forum.
Thanks to all for your great support! :]
site açıklaması çevirebilirmisiniz?
Sbot alımları açılıyormu ?(ing bilenler içeri)
· 9 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
_
_Just4yOu_
⭐ 17y
Google böyle çeviriyor : Bu sayısız istekleri ve SBot çok yakında yeni müşteriler için alışveriş tekrar edecektir posta nedeniyle!
Tüm zarar ve çevreye hiçbir zaman SBot kullanıcıların daha büyük bir sayı açık adil olmak için, bazı katı sınırlamalar clientless özelliğin kullanımı için empoze edilecektir.
Olarak hazırlıklarını tamamladı ve yeniden SBot bir satın alma açılmasının önce Ayrıntılar hemen gönderilir. Ayrıca forumda küresel anouncement okuduğunuzdan emin olun.
Büyük destek için herkese teşekkürler! :]
En üst satırdada sbot cok yakında yenı musterıler ıcın tekrar edıcek yanı acılacak 😄 ama sınırlamalar varmış sanırım
Tüm zarar ve çevreye hiçbir zaman SBot kullanıcıların daha büyük bir sayı açık adil olmak için, bazı katı sınırlamalar clientless özelliğin kullanımı için empoze edilecektir.
Olarak hazırlıklarını tamamladı ve yeniden SBot bir satın alma açılmasının önce Ayrıntılar hemen gönderilir. Ayrıca forumda küresel anouncement okuduğunuzdan emin olun.
Büyük destek için herkese teşekkürler! :]
En üst satırdada sbot cok yakında yenı musterıler ıcın tekrar edıcek yanı acılacak 😄 ama sınırlamalar varmış sanırım
Google böyle çeviriyor : Bu sayısız istekleri ve SBot çok yakında yeni müşteriler için alışveriş tekrar edecektir posta nedeniyle!
Tüm zarar ve çevreye hiçbir zaman SBot kullanıcıların daha büyük bir sayı açık adil olmak için, bazı katı sınırlamalar clientless özelliğin kullanımı için empoze edilecektir.
Olarak hazırlıklarını tamamladı ve yeniden SBot bir satın alma açılmasının önce Ayrıntılar hemen gönderilir. Ayrıca forumda küresel anouncement okuduğunuzdan emin olun.
Büyük destek için herkese teşekkürler! :]
En üst satırdada sbot cok yakında yenı musterıler ıcın tekrar edıcek yanı acılacak 😄 ama sınırlamalar varmış sanırım
5 client sınırlması geldi zaten onu diodur belki 😄
joymax önce pastayı gösterdi ardından önümüze kek koydu.
joymax önce pastayı gösterdi ardından önümüze kek koydu.
orası ölede aç kalmaktan iyidir 🤤
H
herculeschar
⭐ 18y
clientless özelliğine bişey olmaz dimi :S bi de clientless ozelli olan basşka bi bot su anda mevcut değil dimi ?
isrobotta var aylık 70 tl 😄
Ya ne zman açılcak alımlar
Ya ne zman açılcak alımlar
çıkmaz ayın son çarşambası xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap