Icerige atla
Extraloob

Sbot account hakkında...

· 4 Yanıt · 1.1K görüntüleme
J
Junkie * OP ⭐ 18y
#1
Merhaba arkadaşlar,

Ortalama 2 yıldır oyundan uzaktım haliyle sbotuda kullanmayı bıraktım fakat bugün ihityac duydum ve hesabıma ulaşmak için sitede oturum açmaya çalıştım fakat uyarı verdi şifre yada nick yanlış diye ama yanlış olmadığını biliyorum acaba uzun zaman kullanılmadığı için üyeliğim silinmiş olabilirmi, kurtarma şansım var mı yada ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim..
4 Yanıt
C
CosmicGate ⭐ 16y
#2
Uzun zaman kullanmadığın için hesabının kapatılması imkansız. Ya yanlış hatırlıyosun id veya şifreni yada çaldırdın
J
Junkie * OP ⭐ 18y
#3
Bilgilendirme için teşekkürler, sanırım çalındı..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: