Sbot 2 ıpden gırışe izin weriyor mu ❓
🎭
Sbot 2ip Konusu
· 4 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
veriyoda.. pc ye format atınca pc nin ıp değişiyomuş tekrar s bot yükleyip açınca ban yiyomuşun böle bişi varmı ?
S
sinankaytan
⭐ 19y
veriyoda.. pc ye format atınca pc nin ıp değişiyomuş tekrar s bot yükleyip açınca ban yiyomuşun böle bişi varmı ?
+1
Bende bu şekilde biliyorum.
ban yenilen hesaplar açılıyor bölümde sabit topicte olacak yapmanız gerekenler.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap