Multi Client gecici bi hatadır SBOT gibi büyük bir bot bu kadar musterı kaybetmez ve böle cocukca kısıtlamalar yapmaz xD
Sbot 1.90b yeni
· 29 Yanıt · 5.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Multi Client gecici bi hatadır SBOT gibi büyük bir bot bu kadar musterı kaybetmez ve böle cocukca kısıtlamalar yapmaz xD
Farkına varmamışlardır belki; sonuçta multiclient de hata veriyor.
beyler şuan ben botun ayarlarını falan yapıyorm da .. acaba Multi-cLient sorunu çözüldü mü? 🤔
beyler şuan ben botun ayarlarını falan yapıyorm da .. acaba Multi-cLient sorunu çözüldü mü? 🤔
Bu sürümde sorun devam ediyor hala.
1.90 a degil mi ?
yook .. ben şuan 3 charımıda açtım kasıyorm ? 👴
yook .. ben şuan 3 charımıda açtım kasıyorm ? 👴
Bende de diğer arkadaşlardaki hatadan veriyor.

garip dogrusu :S .. Bende SBot var . ve şuan 3 client de açık . 👍
-1.90a var . sanırım sizin de aynı 😆
problem ne acaba merak ettim 🤔
-1.90a var . sanırım sizin de aynı 😆
problem ne acaba merak ettim 🤔
Günceldir.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap