Icerige atla
Extraloob

Sbot 1.90b yeni

· 29 Yanıt · 5.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
K
KeepinGS ⭐ 16y
#21
Multi Client gecici bi hatadır SBOT gibi büyük bir bot bu kadar musterı kaybetmez ve böle cocukca kısıtlamalar yapmaz xD
U
Uprising OP ⭐ 19y
#22
Multi Client gecici bi hatadır SBOT gibi büyük bir bot bu kadar musterı kaybetmez ve böle cocukca kısıtlamalar yapmaz xD

Farkına varmamışlardır belki; sonuçta multiclient de hata veriyor.
L
Loras ⭐ 16y
#23
beyler şuan ben botun ayarlarını falan yapıyorm da .. acaba Multi-cLient sorunu çözüldü mü? 🤔
U
Uprising OP ⭐ 19y
#24
beyler şuan ben botun ayarlarını falan yapıyorm da .. acaba Multi-cLient sorunu çözüldü mü? 🤔

Bu sürümde sorun devam ediyor hala.
L
Loras ⭐ 16y
#25
1.90 a degil mi ?
L
Loras ⭐ 16y
#26
yook .. ben şuan 3 charımıda açtım kasıyorm ? 👴
U
Uprising OP ⭐ 19y
#27
yook .. ben şuan 3 charımıda açtım kasıyorm ? 👴

Bende de diğer arkadaşlardaki hatadan veriyor.
L
Loras ⭐ 16y
#28
garip dogrusu :S .. Bende SBot var . ve şuan 3 client de açık . 👍

-1.90a var . sanırım sizin de aynı 😆

problem ne acaba merak ettim 🤔
U
Uprising OP ⭐ 19y
#29
Günceldir.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: