Icerige atla
Extraloob

sbot

· 4 Yanıt · 871 görüntüleme
I
Impossy OP ⭐ 17y
#1
sbot yeni versionmu gelcek arklar girmio su an 😐
4 Yanıt
P
Prada ⭐ 19y
#2
ben 1.27 ile oyundayım su an problem yok.
I
Impossy OP ⭐ 17y
#3
Ama çıkınca giremiceksin galiba :S su anda sbotla oyuna girebilen varmı ? 9 haziran saat 13:22
L
Luffy ⭐ 18y
#4
Ben giriyorum arkadaşlar sro yu zaten açtım update yapmadım bende denedim çalıştı bot çokta güzel kesiyor valla 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: