arkadaslar çok ama çok zorluyo yeni sbot çözüm bulabilen varmı ?
Çözümü varsa birileri yazabilirmi?
SBOT 1.23a neden bukar CPU yu zorluyor ?
· 8 Replies · 2.2K views 0 reading
8 Replies
bende öyle bir sorun yok sadece 19.912K yer kaplıyo.
😄 aynısını bendede yapıyo isterseniz şöyle yapın ;
Masaüstünde > Sağ Tıklayın > Özellikler > Görünüm Sekmesine Geçin ve "Pencere ve Düğmeler Bölmesinden "Windows XP Stili" yerine "Windows Klasik Stili" Seçin...
DİPNOT: Tema olarak "Windows Klasik Stili Kullananlardada CPU'yu zorluyorsa bir bilgim yok 😄
Masaüstünde > Sağ Tıklayın > Özellikler > Görünüm Sekmesine Geçin ve "Pencere ve Düğmeler Bölmesinden "Windows XP Stili" yerine "Windows Klasik Stili" Seçin...
DİPNOT: Tema olarak "Windows Klasik Stili Kullananlardada CPU'yu zorluyorsa bir bilgim yok 😄
:D aynısını bendede yapıyo isterseniz şöyle yapın ;
Masaüstünde > Sağ Tıklayın > Özellikler > Görünüm Sekmesine Geçin ve "Pencere ve Düğmeler Bölmesinden "Windows XP Stili" yerine "Windows Klasik Stili" Seçin...
DİPNOT: Tema olarak "Windows Klasik Stili Kullananlardada CPU'yu zorluyorsa bir bilgim yok :D
benim pc dore 2 duo 4 gb ram olmasına ragmen benim klasik still zaten.
C9 hatası verince cpu %100 sistem boşta işlemi %0 😄 👴 🤤
benim Cpu sbot 3 çar açık
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
ewt bende 5 çar açık oluyo pc yawaslıyo ama 3 tane sbot açıldıgında sbot pc yi kasıyor..
botun bu sürümünde bişey var sanırım ya çok kasıyo
clientsiz yap o zaman 😄
Log in to write a reply.
Log In