Icerige atla
Extraloob

SBOT 1.23a neden bukar CPU yu zorluyor ?

· 8 Replies · 2.2K views
B
By_Mustafa OP ⭐ 19y
#1
arkadaslar çok ama çok zorluyo yeni sbot çözüm bulabilen varmı ?

Çözümü varsa birileri yazabilirmi?
8 Replies
B
bozerhan ⭐ 18y
#2
bende öyle bir sorun yok sadece 19.912K yer kaplıyo.
J
Junkie * ⭐ 18y
#3
😄 aynısını bendede yapıyo isterseniz şöyle yapın ;
Masaüstünde > Sağ Tıklayın > Özellikler > Görünüm Sekmesine Geçin ve "Pencere ve Düğmeler Bölmesinden "Windows XP Stili" yerine "Windows Klasik Stili" Seçin...
DİPNOT: Tema olarak "Windows Klasik Stili Kullananlardada CPU'yu zorluyorsa bir bilgim yok 😄
B
By_Mustafa OP ⭐ 19y
#4
:D aynısını bendede yapıyo isterseniz şöyle yapın ;
Masaüstünde > Sağ Tıklayın > Özellikler > Görünüm Sekmesine Geçin ve "Pencere ve Düğmeler Bölmesinden "Windows XP Stili" yerine "Windows Klasik Stili" Seçin...
DİPNOT: Tema olarak "Windows Klasik Stili Kullananlardada CPU'yu zorluyorsa bir bilgim yok :D



benim pc dore 2 duo 4 gb ram olmasına ragmen benim klasik still zaten.
C9 hatası verince cpu %100 sistem boşta işlemi %0 😄 👴 🤤
furious
furious ⭐ 19y
#5
benim Cpu sbot 3 çar açık

- Resim Silinmiş.
R
rephles ⭐ 18y
#6
ewt bende 5 çar açık oluyo pc yawaslıyo ama 3 tane sbot açıldıgında sbot pc yi kasıyor..
J
Junkie * ⭐ 18y
#7
botun bu sürümünde bişey var sanırım ya çok kasıyo
M
Mateso ⭐ 18y
#8
clientsiz yap o zaman 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: