1 Aylık 5 Euro Hiç Bişi Değil 😊 Bu Kadar Güzel Bota :D
merak etme biraz hit yapsın fiyatı diğerleri gibi olacaktır ve eminim bu bot çok talep görecek tabi kısıtlamalar getirilmezse...
1 Aylık 5 Euro Hiç Bişi Değil 😊 Bu Kadar Güzel Bota :D
Hmm alalım deneyelim extraloob ekibine bi sorum var ptt yoluyla çalışıolarmı bende alıcamda
Hmm alalım deneyelim extraloob ekibine bi sorum var ptt yoluyla çalışıolarmı bende alıcamda
➡️ viewtopic.php?f=567&t=98246 burdan bakabilirsiniz
bnm srobot un zamanı doluyor bitince bundan almayı düşünüyorum ama içim rahat değil pek daha cok acıklama lazım ben kredi kartı kullanmıyorum sitesinden alamıcam burdan alırsam olaylar nasıl olcak çok karısık qelio srobot qibi kod alıp yuklemek olsa gzl olur ama öyle bişde yoq
Bende ödemeyi yaptım işlemlerin gerçekleşmesini bekliyorum :P
Bende ödemeyi yaptım işlemlerin gerçekleşmesini bekliyorum :P
hayırlı olsun güle güle kullan 👍
Bende ödemeyi yaptım işlemlerin gerçekleşmesini bekliyorum :P
hayırlı olsun güle güle kullan 👍
İşlemleri başlatırsak alırsam güle güle kullanıcam daha kullanamıyorum :P
bu botta sorun çıkacagını sanmıyorum crack değil çünkü hatta softmoddan daha iyi olur bence. benım aklıma takılan tek sorun botu yapanların güvenılır olup olmadıgı şimdi diyeceksiniz adam para kazanmak varken neden gıdıp kıytırık charlarla ugrassın ama insan bu 50000 çeşit rahatsız var ben biraz zaman gecsin sorun cıkmazsa kesin bu bota başlıyacağım
clientless den kastınız softmod gibi mi 8O
eet aynen öyle pc nin kaldırabildiği kadar client açabiliyorsun 🎅
clientless den kastınız softmod gibi mi 8O
eet aynen öyle pc nin kaldırabildiği kadar client açabiliyorsun 🎅
cilentless cilentsız oyun demek oyunu acıp bot ayaralrı yaptıktan sonra clientless seceneğine tıklarsan sanki oyun acık değilmiş gibi hiç ram falan yemiyo
clientless den kastınız softmod gibi mi 8O
eet aynen öyle pc nin kaldırabildiği kadar client açabiliyorsun 🎅
Hepsinide bota koyabiliyormuyuz ❓ :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap