Icerige atla
Extraloob

Satın alan var mı ?

· 38 Yanıt · 6.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
D
darts OP ⭐ 18y
#21
1 Aylık 5 Euro Hiç Bişi Değil 😊 Bu Kadar Güzel Bota :D

merak etme biraz hit yapsın fiyatı diğerleri gibi olacaktır ve eminim bu bot çok talep görecek tabi kısıtlamalar getirilmezse...
H
#22
Hmm alalım deneyelim extraloob ekibine bi sorum var ptt yoluyla çalışıolarmı bende alıcamda
M
McCappy ⭐ 18y
#23
Hmm alalım deneyelim extraloob ekibine bi sorum var ptt yoluyla çalışıolarmı bende alıcamda

➡️ viewtopic.php?f=567&t=98246 burdan bakabilirsiniz
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#24
Hmm alalım deneyelim extraloob ekibine bi sorum var ptt yoluyla çalışıolarmı bende alıcamda

➡️ viewtopic.php?f=567&t=98246 burdan bakabilirsiniz


teşekkürler salih30 😘 🍺 ❤️
M
mirachetz ⭐ 19y
#25
bnm srobot un zamanı doluyor bitince bundan almayı düşünüyorum ama içim rahat değil pek daha cok acıklama lazım ben kredi kartı kullanmıyorum sitesinden alamıcam burdan alırsam olaylar nasıl olcak çok karısık qelio srobot qibi kod alıp yuklemek olsa gzl olur ama öyle bişde yoq
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#26
ödemeyi yaparsınız ben hemen alırım o kısmı sorun değil, sorunlar derken her botta sorun olur ki bkz. diğer forum bölümlerine herkesin bir sorunu var lakin bu botun avantajları dezavantajlarından çok fazla.
M
McCappy ⭐ 18y
#27
bnm srobot un zamanı doluyor bitince bundan almayı düşünüyorum ama içim rahat değil pek daha cok acıklama lazım ben kredi kartı kullanmıyorum sitesinden alamıcam burdan alırsam olaylar nasıl olcak çok karısık qelio srobot qibi kod alıp yuklemek olsa gzl olur ama öyle bişde yoq

➡️ viewtopic.php?f=567&t=98246 almak isterseniz biz size imkan sunuyoruz extraloob un banka yada ptt hesabına gerekli miktarı yatırırsanız extraloob size forum id,pw ve bot id,pw veriyor siz bu forum id ve pw ile foruma giriş yapıp tüm bütün forum bilgilerinizi değiştiriyorsunuz ondan sonra extraloob un size verdiği bot id ve pw ilede botunuzu rahatça kullanıyorsunuz botun tüm ayarları sorunlar ve çözümLeri sitemizde mevcut genede aklınıza takılan bir şey olursa her zaman yardımcı oluruz 👍
H
#28
Bende ödemeyi yaptım işlemlerin gerçekleşmesini bekliyorum 😜
M
McCappy ⭐ 18y
#29
Bende ödemeyi yaptım işlemlerin gerçekleşmesini bekliyorum :P

hayırlı olsun güle güle kullan 👍
H
#30
Bende ödemeyi yaptım işlemlerin gerçekleşmesini bekliyorum :P

hayırlı olsun güle güle kullan 👍

İşlemleri başlatırsak alırsam güle güle kullanıcam daha kullanamıyorum 😜
M
McCappy ⭐ 18y
#31
Bende ödemeyi yaptım işlemlerin gerçekleşmesini bekliyorum :P

hayırlı olsun güle güle kullan 👍

İşlemleri başlatırsak alırsam güle güle kullanıcam daha kullanamıyorum :P

😜
Z
Zardock ⭐ 19y
#32
bu botta sorun çıkacagını sanmıyorum crack değil çünkü hatta softmoddan daha iyi olur bence. benım aklıma takılan tek sorun botu yapanların güvenılır olup olmadıgı şimdi diyeceksiniz adam para kazanmak varken neden gıdıp kıytırık charlarla ugrassın ama insan bu 50000 çeşit rahatsız var ben biraz zaman gecsin sorun cıkmazsa kesin bu bota başlıyacağım
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#33
bu botta sorun çıkacagını sanmıyorum crack değil çünkü hatta softmoddan daha iyi olur bence. benım aklıma takılan tek sorun botu yapanların güvenılır olup olmadıgı şimdi diyeceksiniz adam para kazanmak varken neden gıdıp kıytırık charlarla ugrassın ama insan bu 50000 çeşit rahatsız var ben biraz zaman gecsin sorun cıkmazsa kesin bu bota başlıyacağım


i think hope so 😎
A
aycan ⭐ 18y
#34
clientless den kastınız softmod gibi mi 8O

eet aynen öyle pc nin kaldırabildiği kadar client açabiliyorsun 🎅


cilentless cilentsız oyun demek oyunu acıp bot ayaralrı yaptıktan sonra clientless seceneğine tıklarsan sanki oyun acık değilmiş gibi hiç ram falan yemiyo
M
McCappy ⭐ 18y
#35
clientless den kastınız softmod gibi mi 8O

eet aynen öyle pc nin kaldırabildiği kadar client açabiliyorsun 🎅


cilentless cilentsız oyun demek oyunu acıp bot ayaralrı yaptıktan sonra clientless seceneğine tıklarsan sanki oyun acık değilmiş gibi hiç ram falan yemiyo

arkadaşım bunları bizde biliyoruz yani ne gerek var bir daha söylemene ❓
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#36
bnde yatrdım para. bot hesabıma kavuşim bot ile ilgili düşüncelerimi paylasırım 😁
D
DaRKeDeN ⭐ 19y
#37
clientless den kastınız softmod gibi mi 8O

eet aynen öyle pc nin kaldırabildiği kadar client açabiliyorsun 🎅

Hepsinide bota koyabiliyormuyuz ❓ :P

????? ❓ ❓
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#38
evet koyabliosun..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: