Icerige atla
Extraloob

Satılık lvl 50/30 rogue/scout

· 11 Replies · 4.2K views
S
screamadle OP ⭐ 19y
#1
Evet arkadaşlar En-PvP Smacht serverındaki karakterimi satıyorum. Charda 9.3k hp, 4.4k phy att, 5.5k phy def bulunmaktıdır ayrıca üzerinde 1500 diamond ve 11mil gold bulunmaktadır, bankada 2 sayfa mod var 10 tanesi clean ve çok fazla aynı spoilli dirty modlar. Uzerimdeki itemlerin hepsi Tier 4 ve +5 +6, elinde T7 mino dagger ve cyclop bot harici set var. Ilgilenen olursa çeşitli ss'ler gönderebilirim. Server'ın en iyi rogue'lerinden birisidir, zaten adını duyuran 3 tane rogue varız serverda =p
11 Replies
K
Kobe ⭐ 19y
#2
hayırlı satışlar
S
screamadle OP ⭐ 19y
#3
Teşekürler, bu arada bir hatırlatma yapayım. 1500 diamond oyunun kendi sitesinde yaklaşık 160tl den ve 11m gold diğer gold satış sitelerinde 150$ dan satılıyor =p itemlerim bunlardan çok daha fazla eder ^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
Teşekürler, bu arada bir hatırlatma yapayım. 1500 diamond oyunun kendi sitesinde yaklaşık 160tl den ve 11m gold diğer gold satış sitelerinde 150$ dan satılıyor =p itemlerim bunlardan çok daha fazla eder ^^



gene aşmışsın ve doyuma ulaşmışsın bakalım sitemiz hangi yeni oyunu kazanacak sayende heyecanla takipçinin hacım 😘


Ps : bu arada 15 gün oldu bana glemeyeli bir şişe cardinal melon kapta hatunla gel kuzum 40 lira alkol bu aralar çok övüyorlar bize gelmez şekerli şeyler sende sevmezsin bilirim ama trend bu bro anladın sen anladııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 😈 😁
S
screamadle OP ⭐ 19y
#5
ahahaha cardinal melonu getireyim şıpsevdi hazırlayayım sana en yakın zamanda o vakit =p

Gelecek yeni oyun Lineage 2 olacak muhtemelen ondan sonrada aion =p
B
Black Rain ⭐ 19y
#6
ahahaha cardinal melonu getireyim şıpsevdi hazırlayayım sana en yakın zamanda o vakit =p

Gelecek yeni oyun Lineage 2 olacak muhtemelen ondan sonrada aion =p

Çok aşırı tanıdık geliyor bu oyun bana 😊
W
#7
Bende yazın Aion , Eve ya da Lotr Online'a başlamayı düşünüyorum , RoM ; Talisman-WoW karşımı birşeye benziyor
S
screamadle OP ⭐ 19y
#8
eve ve lotr'u hiç sevmiyorum yok yere vakit kaybettirdiler bana <.<
dediğin gibi RoM WoW a çok benziyor hatta çift class gitme olmasa WoW'un neredeyse aynısı bile denebilir
S
screamadle OP ⭐ 19y
#9
K2 Türkiye ip'lerini blockladı, bu yüzden yurt dışında yaşayan ve RoM oynamak isteyen biri varsa accountumu çok uygun bi fiyata satabilirim.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#10
K2 Türkiye ip'lerini blockladı, bu yüzden yurt dışında yaşayan ve RoM oynamak isteyen biri varsa accountumu çok uygun bi fiyata satabilirim.



ohanness hacım bu nasıl olay free bir oyun değil mi banlandın yani ve söz hakkında yok ulen wow büyüksün beeeeeeeee 🙏
S
screamadle OP ⭐ 19y
#11
banlanmak değil bu, accountum açık ama oyuna Türkiye'den erişim yok. Çok saçma bişey insan hakları mahkemesine gidicem bu olay yüzünden inanılmaz fazla para harcamıştım bu oyuna ve şimdi sebepsiz yere oyuna giremiyoruz >.< paramı geri istedim vermedikleri taktirde gerçekten dava açıcam xD

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: