arkadaslar avast ı yukledim ve hep aynı yazı geliyo ikidebir nedir bu
upload layamadım söyle yazıyo
Ağ kalkanı ''DCOM Exploit'' saldırısı 88,245,178,36,135/tcp adresinden geldi ve engellendi
BÖYLE YAZIYO
bide arkadaslar 2antivir. kullansam bişey olurmu cok kasarmı avast la Ad-aware 2007
Saldırı
· 3 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Açık Portlarindan birisi ile ip değiştirerek saldırıyor olabililer. yada bir Trojan,Adware gibi birşey olabilir bilgisayarinda. Anti-Spy ve Adware ile tarat ama taratırken bilgisayarinin internet bağlantısını kes. Ağ’a bağlı ise tamamen ağ’dan çıkar. Daha sonra yine aynı şeyler olacaksa, formatla.
iki antivirus olmaz dusun ki bir gemide yada bir arabada iki tane sofor yada kaptan var biri saga ceker oburu sola hem kasar hem verim alamassin mantiksiz olur onun yerine iyi bir antivirus kurabilirsin sirasi ile
kaspersky
nod32
avast
antivir
ben bunlari kullaniyorum dsuk sistemlerde bile sorun cikartmiyorlar
tabi herkezin kendine zel virus programlari vardir
kaspersky
nod32
avast
antivir
ben bunlari kullaniyorum dsuk sistemlerde bile sorun cikartmiyorlar
tabi herkezin kendine zel virus programlari vardir
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap