Icerige atla
Extraloob

Saldırı

· 3 Yanıt · 1.3K görüntüleme
S
SaSuKe OP ⭐ 19y
#1
arkadaslar avast ı yukledim ve hep aynı yazı geliyo ikidebir nedir bu


upload layamadım söyle yazıyo

Ağ kalkanı ''DCOM Exploit'' saldırısı 88,245,178,36,135/tcp adresinden geldi ve engellendi
BÖYLE YAZIYO

bide arkadaslar 2antivir. kullansam bişey olurmu cok kasarmı avast la Ad-aware 2007
3 Yanıt
C
CWsaila ⭐ 19y
#2
Açık Portlarindan birisi ile ip değiştirerek saldırıyor olabililer. yada bir Trojan,Adware gibi birşey olabilir bilgisayarinda. Anti-Spy ve Adware ile tarat ama taratırken bilgisayarinin internet bağlantısını kes. Ağ’a bağlı ise tamamen ağ’dan çıkar. Daha sonra yine aynı şeyler olacaksa, formatla.
P
Punsier ⭐ 19y
#3
iki antivirus olmaz dusun ki bir gemide yada bir arabada iki tane sofor yada kaptan var biri saga ceker oburu sola hem kasar hem verim alamassin mantiksiz olur onun yerine iyi bir antivirus kurabilirsin sirasi ile

kaspersky
nod32
avast
antivir
ben bunlari kullaniyorum dsuk sistemlerde bile sorun cikartmiyorlar
tabi herkezin kendine zel virus programlari vardir

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: