Arkdaşlar bence bir sağlık bölümü açalım.Nedersiniz?(sizi bilmem ama atalarımız demişki herşeyin başı sağlık)
Sağlık bölümü
· 16 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
16 Yanıt
yaw burası oyun sitesi die acılmıs saglık bölümü olmas bence Twisted Evil
bence olmaz burası silkroadonline forumu burada sağlık bölümü olmaz
bencede olmaz yanı olmamalıda
carım pvp yaparken kan kaybından öldü ne yapabilirim Very Happy bundan iyi soru cıkmas saglık bölümünde Twisted Evil
kötü fikirdi galiba galiba bile değil kötü Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Biraz daha saygılı Beyler burada Binlerce fikir çıkıyor Lütfen herkes birbirinin fikrine Saygılı Olsun .
Gereksiz bir konu :?!!!
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
burası silkroadonline sitesi olabilir ama aynı zamandada EXTRALOOB...öyle olsaydı spor aktüel-of topic-oyun-donanım vb..gibi bölümlerde olmazdı..Lütfen fikirler gereksiz olsada saygı duyalım.. :?!!!
burası silkroadonline sitesi olabilir ama aynı zamandada EXTRALOOB...öyle olsaydı spor aktüel-of topic-oyun-donanım vb..gibi bölümlerde olmazdı..Lütfen fikirler gereksiz olsada saygı duyalım.. :?!!!
doğru ama oalbilirde ama sağlık bölümüne ney konulabilirki fazlka konu açılacağını sanmam ama yinede adminler bilir
admin hayır diyor konuyu uzatmayalım lütfen Wink
Razz mesela bir kiz varsa . ki vardir ben size saglik dersi adina hayat opucugu olayini anlatirim uzman doktor punsier 😊
hocam üreme sağlığı dersini de ben anlatabilirmiyim Razz
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
hocam üreme sağlığı dersini de ben anlatabilirmiyim Razz
bende estetik cerrahı Mr. Green kahvekeyfi
eee bende gece iş başı nasıl yapılır onu anlatırım Mr. Green Mr. Green
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap