arkadaşlar s-bot kullanıyorum. 7 char açık pc de bunların hepsi birden düşüyor
ama tekrar girmiyorlar. yani girmek için tekrardan sro yu başlatıyor ama, bir türlü açamıyor.
bir süre sonra da time out deyip kalıyor öyle. sizce neden olabilir sorun ?
yardım edebilirseniz çok sevinirim...
s-bot relogin problemi yardım edin lütfen
· 2 Yanıt · 876 görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap