Icerige atla
Extraloob

s-bot relogin problemi yardım edin lütfen

· 2 Yanıt · 876 görüntüleme
C
cebrailg OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar s-bot kullanıyorum. 7 char açık pc de bunların hepsi birden düşüyor
ama tekrar girmiyorlar. yani girmek için tekrardan sro yu başlatıyor ama, bir türlü açamıyor.
bir süre sonra da time out deyip kalıyor öyle. sizce neden olabilir sorun ?
yardım edebilirseniz çok sevinirim...
2 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
loginchar >>> xxx get current tuşuna basıp save as dediniz mi soru:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: