Icerige atla
Extraloob

s bot 2 kişi kulanmak hakkında soru

· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme
G
gsci OP ⭐ 18y
#1
ben şuan 2 kişi kulanıyorum botu ama leptopum oldugu için ablamlara gitcem ve onun netinden girmeyi düşünüyom üyeligim banlanırmı ıp degiştigi yada farklı net girdim diye
5 Yanıt
L
Leo Kenzo ⭐ 18y
#2
evet
3. pc kullanırsan banlanırsın...
G
gsci OP ⭐ 18y
#3
AH bi tam okuyum cevap versedin sevinirdim
C
cLonny ⭐ 18y
#4
birşey olmaz. Ip değil pc farklı olmasın yeter !
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#5
Banlanmazsın! sadece 3. olarak kullanmak istediğin pc de maximum kullanıcı hatası alırsın.. Her 24 saatte bir veya "shen" e pm atıp pc nin kaydını bottan silip başka bir pc de kullanabilirsin 👍

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: