ben şuan 2 kişi kulanıyorum botu ama leptopum oldugu için ablamlara gitcem ve onun netinden girmeyi düşünüyom üyeligim banlanırmı ıp degiştigi yada farklı net girdim diye
s bot 2 kişi kulanmak hakkında soru
· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
evet
3. pc kullanırsan banlanırsın...
3. pc kullanırsan banlanırsın...
AH bi tam okuyum cevap versedin sevinirdim
birşey olmaz. Ip değil pc farklı olmasın yeter !
Banlanmazsın! sadece 3. olarak kullanmak istediğin pc de maximum kullanıcı hatası alırsın.. Her 24 saatte bir veya "shen" e pm atıp pc nin kaydını bottan silip başka bir pc de kullanabilirsin 👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap