Icerige atla
Extraloob

Rap deyince hangi kişi daha iyi ????

· 74 Replies · 9.9K views · Page 4 / 4
Replies
A
Adith ⭐ 18y
#61
Bu iki ismin disinda Sansar Salvo'yu da eklemelisin bence.^^ Bir dinleyin goreceksiniz zati.
P
Phantoso ⭐ 18y
#62
Bu iki ismin disinda Sansar Salvo'yu da eklemelisin bence.^^ Bir dinleyin goreceksiniz zati.


Evet Sagopa Kajmer kadar olmasada iyi söylüyor 😈
O
os1 ⭐ 19y
#63
Eskiden olsaydı pessimist style derdim ama şimdi flex style şanışer ve şehinşah
J
JetHomme ⭐ 19y
#64
Rap pek dinlemem ama bir ara girdiğim bir cs serverinde çalıyordu girişte. Adını felan öğrendim sonra diğer şarkılarına baktım çok güzel. Mode XL'den bahsediyorum. Bence çok iyi bir rapci. Şarkıların sözleri çok manalı.
A
Adith ⭐ 18y
#65
Rap pek dinlemem ama bir ara girdiğim bir cs serverinde çalıyordu girişte. Adını felan öğrendim sonra diğer şarkılarına baktım çok güzel. Mode XL'den bahsediyorum. Bence çok iyi bir rapci. Şarkıların sözleri çok manalı.

ModeXL bir kisi degil 2 kisi. 😁 Fakat dagildi grup sudan sebeplerle. ☕
J
JetHomme ⭐ 19y
#66
Rap pek dinlemem ama bir ara girdiğim bir cs serverinde çalıyordu girişte. Adını felan öğrendim sonra diğer şarkılarına baktım çok güzel. Mode XL'den bahsediyorum. Bence çok iyi rapciler. Şarkıların sözleri çok manalı.

ModeXL bir kisi degil 2 kisi. 😁 Fakat dagildi grup sudan sebeplerle. ☕


2 kişi olduğunu biliyorum. Bir ara çok fena sarmıştım bütün şarkılar mevcut bende 😆
K
Kwanza ⭐ 17y
#67
Sagopa dinlerken o kadar çok sıkılmaya başladım, ki 1 seneden uzun bir süre sagopa dinlemişliğim vardır eskisine göre daha da yavaşladı bu da beni yeni arayışlara itti açıkçası bu nedenle Ceza, Şanışer, Mozole, ModeXL dinliyorum.
A
Adith ⭐ 18y
#68
Sagopa dinlerken o kadar çok sıkılmaya başladım, ki 1 seneden uzun bir süre sagopa dinlemişliğim vardır eskisine göre daha da yavaşladı bu da beni yeni arayışlara itti açıkçası bu nedenle Ceza, Şanışer, Mozole, ModeXL dinliyorum.

Şehinşah ve Sansar Salvo dinlemenide oneririm sana. 🍺
K
Kwanza ⭐ 17y
#69
Sagopa dinlerken o kadar çok sıkılmaya başladım, ki 1 seneden uzun bir süre sagopa dinlemişliğim vardır eskisine göre daha da yavaşladı bu da beni yeni arayışlara itti açıkçası bu nedenle Ceza, Şanışer, Mozole, ModeXL dinliyorum.

Şehinşah ve Sansar Salvo dinlemenide oneririm sana. 🍺

Tabi, hepsini dinlemişliğim vardır sadece yazmayı unutmuşum. 🤝
J
JawBreaker ⭐ 18y
#70
Rap'i severdim artık sevmiyorum.
*
#71
SAGOCUYUZ ❤️ 😘

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: