Icerige atla
Extraloob

Raccoon Summon Scroll / New Glow

· 20 Replies · 2.8K views
E
EmmaW OP ⭐ 19y
#1
dün ecsroya yeni petler gelmiş ve hemen aldım bitane isroda yok galiba bu petler birde yeni glow gelmiş



Buda yeni parlama : +11ler böyle parlıyor



not: server: ecsro vip
20 Replies
M
Minotoche ⭐ 17y
#2
evet 52+11 bow gördüö yem yeşil patlıyor fakat görmesem daha iyi idi çok kötü bir rengi var...
E
EmmaW OP ⭐ 19y
#3
evet hatta ben bi ara yanlışlıklamı yaptılar acaba diye düşündüm 😄
T
Tatanga ⭐ 19y
#4
acaba isro da +11 nasıl parlıyo :))) bnm +11 i patlatmasaydım görürdük 😞
D
#5
evet 52+11 bow gördüö yem yeşil patlıyor fakat görmesem daha iyi idi çok kötü bir rengi var...

kedi ulaşamadığı ciğere mundar der haha 😈
B
#7
en aLTTaki resme bayıldım 😄 90+11 Bow 😄 GM xD
M
Minotoche ⭐ 17y
#8
yeni gm dressi bir harika zaten
E
EmmaW OP ⭐ 19y
#9
o dressi satacak gm 😄
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#10
güzelmis ^^
C
chipshajen ⭐ 17y
#11
buda nedir 😊 inş isro ' ya Gelmez ^^
C
CharLes ⭐ 18y
#12
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.


Bunlarda benden ben ce çok güzel bir glow çok begendim :D

bencede çok güzel parlıyor yiğit
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#13
renkler harika 😆
W
WildKing ⭐ 19y
#14
bence cok güzel rengi var ^^
D
DaddyCool ⭐ 17y
#16
+11 glow fenada değilmiş hani
I
#17
Çok Kötü.
T
Tatanga ⭐ 19y
#18
evet 52+11 bow gördüö yem yeşil patlıyor fakat görmesem daha iyi idi çok kötü bir rengi var...

kedi ulaşamadığı ciğere mundar der haha 😈

ne alakası var ?
W
#19
hmm güzele benziyorlar ama +11 rengi hoşuma gitmedi 🍿
W
WildKing ⭐ 19y
#20
niye kimse beyenmıyor yaw çok güzel bi renk bence 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: